صبرا و شتیلا؛ لکه ننگی بر پیشانی حامیان صهیونیست‌ها و مدعیان حقوق بشر
کد خبر: 4169203
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
پیام سخنگوی وزارت خارجه

صبرا و شتیلا؛ لکه ننگی بر پیشانی حامیان صهیونیست‌ها و مدعیان حقوق بشر

ناصر کنعانی در پیامی تصریح کرد: صبرا و شتیلا، همواره لکه ننگی بر پیشانی حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر بویژه آمریکا و انگلیس باقی خواهد ماند.

به گزارش ایکنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در سالروز کشتار صبرا وشتیلا توسط رژیم صهیونیستی، در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

امروز ۱۶ سپتامبر سالگرد کشتار بیرحمانه زنان، کودکان و مردان بیگناه و بی‌دفاع فلسطینی در اردوگاه‌های ‎صبراوشتیلا توسط صهیونیست‌ها و مزدوران آنان است که با این جنایت بزرگ روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کردند؛  لکه ننگی که هرگز از پیشانی رژیم صهیونیستی و حامیان آن زدوده نخواهد شد‌.

‏کشتار وحشیانه ‎صبراوشتیلا تنها یک چشمه از عملکرد ماشین ترور سازمان‌یافته رژیم جنایت‌پیشه اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و مردان بیگناه است، چرا که این جنایات چندین دهه متمادی است که با حمایت آمریکا و اروپا از صهیونیست‌های  اشغالگر همچنان ادامه دارد.

صبراوشتیلا، همواره لکه ننگی بر پیشانی حامیان رژیم صهیونیستی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر بویژه آمریکا و انگلیس باقی خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha