غریبانه‌ترین دفاع ملت ایران از سرزمین خود، دفاع مقدس بود
کد خبر: 4170765
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
سردار نقدی:

غریبانه‌ترین دفاع ملت ایران از سرزمین خود، دفاع مقدس بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غریبانه‌ترین دفاع ملت ایران از سرزمین خودش دفاع مقدس بود، چرا که همه قدرت‌های دنیا در صحنه حاضر و آمدند تا مقابل ملت ما بایستند.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت، که امروز اول مهرماه، در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: روزگاری مجاهدان در غربت را رها کردیم و به شیخ فضل‌الله نوری‌ها و مدرس‌ها اجازه دادیم، در غربت به غریبانه‌ترین شکل به شهادت برسند و سرنوشت ما این شد که بیگانگان یک بی سواد را بر ما مسلط کردند، منابع ما را به غارت بردند و  چادر از سر نوامیس ما برداشتند.

وی افزود: در جنگ جهانی کشورمان را بدون حتی یک ساعت مقاومت اشغال کردند و این سرنوشت ملتی بود که حق را ترک کرد و مجاهدان را  در هنگام مبارزه با ظلم تنها گذاشتند. اما وقتی ملت بیدار شد و پشت حق ایستاد، دامن امام(ره) را رها نکرد و به خیابان آمدند برای او شهید داد و حق را گرفت به اوج قدرت و عزت رسید، قدرتی که دنیا را انگشت به دهان کرد.

نقدی بیان کرد: ملتی که در مقابل رژیم توانمند در از اسلحه و متکی به قدرت‌های شرق و غرب با دست خالی پیروز شد بعد از آن دشمنان توطئه‌های پی در پی را آغاز کردند و جنگ را به ما تحمیل کردند، اما ملت همچنان ایستاد. غریبانه‌ترین دفاع، دفاع مقدس بود، چرا که همه قدرت‌های دنیا آمدند تا مقابل ملت ما بایستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مستکبران در جنگ شکست خوردند و وقتی این شکست‌های فاحش را دیدند، آمدند بررسی کردند و قدرت امام(ره) و مردم را تقسیم کردند، چون فهمی از حقایق نداشتند و سپس تعبیر مادی، با عناوینی چون جنگ نرم و قدرت نرم را روی آن گذاشتند و لذا خواستند این موضوع را شبیه‌سازی کنند و تبلیغات رسانه‌ای را آغاز کردند.

نقدی ابراز کرد: دشمنان نمی‌دانستند این قدرت الهی است و هیچ جایی آن را نمی‌توان یافت، مگر جایی که اخلاص و ایمان باشد و بار دیگر هم شکست خوردند، سپس نسخه جدیدی به نام جنگ ترکیبی را پیچیدند و ما دیدیم که باز هم شکست خوردند، چراکه باز هم حقیقت را نفهمیدند.

وی تصریح کرد: علیه ملت ما 200 تلویزیون ماهواره‌ای به زبان فارسی و 100 شبکه رادیویی راه‌اندازی کردند، فارغ از اینکه آنچه باعث پیروزی ما شد صداقت، راستی و اخلاص بود، نه حرکت رسانه‌ای مبتنی با دروغ، این در حالیست که همه رؤسای آنان آمدند و پشت رسانه‌ها ایستادند و دروغ گفتند و نسبت‌هایی را به جمهوری اسلامی دادند که واقعیت نداشت و دنیا و ملت این موضوع را فهمیدند.

نقدی اضافه کرد: همه اقدامات را کردند، ستادهای خود را تشکیل دادند، برنامه‌ریزی گسترده را انجام دادند، رییس جمهور آمریکا پیام داد تا در ایران حرکت شود، اما همین فریب‌خوردگان هم فهمیدند آنان دروغگو هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه این مسیر را پیروز کرده جهاد مبتنی بر اخلاص، پاکی و صداقت مجاهدان گمنام است. این قدرت، قدرت الهی است و  وعده الهی در این اخلاص و ایمان شکل می‌گیرد.

وی اظهار کرد: اینها از تاریخ درس نگرفتند. از 44 سال شکست، از شکست‌های خود در لبنان درس نگرفتند، آمریکا و اسرائیل نخواستند درس بگیرند و سرزمین‌های اشغالی را رها کنند و تجارب خود را به طلب پیروزی ادامه دادند، اما باید بدانند که پیروزی برای آنان در کار نیست.

نقدی خطاب به مستکبران جهان ادامه داد: حرکتی که مجاهدان گمنام در دنیا آغاز کردند، میلیون‌ها نفر در دنیا را پشت سر جمهوری اسلامی قرار داد. دشمنان ملت ایران در روز آزمایش بزرگ، عظمت و قدرت ایران را خواهد دید و درمی‌یابند که انقلاب اسلامی چه قدرتی دارد. از آن هفت، هشت هزار میلیارد دلاری که برای جنگ در منطقه هزینه کردید و نتیجه نگرفتید، درس بگیرید.

وی گفت: کشور ایران متکی به قدرت الهی است و به هیچ چیز جز قدرت خدا نمی‌اندیشد و به زودی پیروزی نهایی را در آغوش خواهد کشید. ملت ایران کاری را که برای اسلام کرد هیچ کشور دیگری نکرده و لذا پاداش این ملت، ظهور امام عصر(عج) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha