مبلغان محتوای هدفمند همراه با خلاقیت ارائه دهند
کد خبر: 4171233
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

مبلغان محتوای هدفمند همراه با خلاقیت ارائه دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نیاز است مبلغان محتوای هدفمند با نقطه مطلوب واحد همراه با خلاقیت در شیوه ارائه داشته باشند، اظهار کرد: این‌گونه خواهیم توانست در حوزه تبیین و اثرگذاری فرهنگی نقش‌آفرین باشیم.

حجت‌الاسلام سالای مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، چهارم مهرماه در همایش آموزشی محتوایی «تبیین‌گران ۳» بر فعالیت جهادی و جبهه‌ای مبلغان در عرصه تبلیغ تأکید کرد و گفت: ثمره کارهای تبلیغی باید تبیین حقایق و موضوعاتی که گاهاً از طرف دشمن برای مردم شبهه ایجاد می‌کند باشد و این مستلزم کار جبهه‌ای مبلغان است.

وی با بیان اینکه آنچه امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی از همه و به‌ویژه مبلغان مطالبه دارند، موضوع جهاد تبیین است و البته ایشان تأکید کرده‌اند که سلاح تبیین باید همراه با نوآوری و سخن نو باشد، افزود: در جهاد تبیین باید شیوه نو در بیان مدنظر قرار گرفته شود و همچنین عید غدیر و منابع قرآنی و‌ روایی حول این واقعه الهی که از مهم‌ترین موقعیت‌های شادمانی محبان اهل‌ بیت(ع) است ظرفیت بسیار بالایی در حوزه تبیین و توجه به جریان ولایت دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه برخی از مبلغان و اساتید جوان حال حاضر کشور بهترین استفاده را از بستر تاریخ قبل و کنونی دنیا در جهت روشنگری و بصیرت‌افزایی دارند، گفت: ایام دهه ولایت و امامت و وقایع تاریخی آن ظرفیت عظیمی برای این مهم دارد. نیاز است محتوای هدفمند با نقطه مطلوب واحد همراه با خلاقیت در شیوه ارائه داشته باشیم، چراکه این‌گونه خواهیم توانست در حوزه تبیین و اثرگذاری فرهنگی نقش‌آفرین باشیم.

انتهای پیام
captcha