معلمان نقش مهمی در تبیین جنگ نرم دشمنان دارند
کد خبر: 4171836
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

معلمان نقش مهمی در تبیین جنگ نرم دشمنان دارند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه مدارس در خط مقدم جنگ نرم دشمن هستند، گفت: معلمان استان نقش مهمی در تبیین با جنگ نرم دشمنان دارند.

جمال وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، شامگاه، ششم مهرماه در دیدار با فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین‌ دغدغه‌های آموزش‌وپرورش استان است اظهار کرد: معلمان استان نقش مهمی در تبیین و مقابله با جنگ نرم دشمنان دارند.

وی ادامه داد: هر مدرسه یک هیئت مذهبی از نظر اهمیت تبیین است که بر این اساس تقویت نقش‌پذیری و روحیه مشارکت‌پذیری در دانش‌آموزان از مهمترین اولویت‌ها است.

وزیری با تأکید بر اینکه دستیابی به آرمان‌های امام خمینی(ره) یکی از مهمترین خطوط ترسیم شده برای مجموعه آموزش و پرورش در استان است، اظهار کرد: مکتب امام خمینی(ره) توانست مقابل غرب ایستادگی کند و در نهایت این تفکر با همراهی مردم به پیروزی انقلاب منجر شد.

به گفته وی؛ باید این میراث پاسداری شود که در این راستا دوران دفاع مقدس یک مکتب تربیتی بود که باید فرهنگ دفاع مقدس به خوبی برای نسل جوان و دانش‌آموزان تبیین شود که در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در مدارس استان مورد اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha