40 برگزیده چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن البرز تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4172037
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

40 برگزیده چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن البرز تجلیل می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مراسم تجلیل از 40 برگزیده مرحله شهرستانی و استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات اوقاف در این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد:  مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مرحله شهرستانی و استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور 40 نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات و قرائت سیدمصطفی حسینی، نفر اول مسابقات قرآن مالزی، پنجشنبه، 13 مهرماه جاری از ساعت 15:30 در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج برگزار خواهد شد.

اشرفی یادآور شد: چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در بخش آوایی شامل رشته‌های حفظ پنج جزء قرآن کریم، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل قرآن، در بخش دعاخوانی و اذان، شامل رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، در بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی شامل رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه بود که در مجموع یک هزار و 800 نفر از البرز در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز توضیح داد: از مجموع شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات 75 نفر به مرحله استانی راه یافتند که بعد از پایان رقابت در این بخش در نهایت 11 نفر به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام
captcha