دیدار دانش‌آموزان کاشانی با خانواده شهدا در گلزار شهدای دارالسلام
کد خبر: 4172194
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
در قالب رویداد «راه‌بَلَد» انجام شد

دیدار دانش‌آموزان کاشانی با خانواده شهدا در گلزار شهدای دارالسلام

دانش‌آموزان کاشانی در قالب رویداد «راه‌بلد» با خانواده و همرزمان شهدا دیدار و با سبک زندگی این قهرمانان آشنا شدند.

رویداد «راه‌بلد» در کاشانبه گزارش ایکنا از اصفهان، به‌مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برای آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، رویداد دانش‌آموزی «راه‌بَلَد» را برگزار کرد.

در این رویداد که ویژه دانش‌آموزان پسر مدارس مقطع متوسطه کاشان در گلزار شهدای دارالسلام برگزار شد، جمعی از دانش‌آموزان در قالب گروه‌های ۵ و ۶ نفره با حضور بر سر مزار مطهر شهدای کاشان، میزبان پدران و مادران و همرزمان شهدا بودند.

در این برنامه که فصل نوینی از ارتباط مستقیم و بدون واسطه‌ نسل جدید با خانواده شهدا رقم خورد و مورد استقبال طرفین نیز قرار گرفت، دانش‌آموزان در گفت‌وگوی خودمانی با خانواده شهدا و همرزمان آنها با دوران زندگی، تحصیلات، علاقه‌مندی‌ها، چگونگی حضور در جبهه‌ها و خاطرات زیبای شهدا آشنا شدند و پاسخ سؤالات خود را از زندگی و نحوه شهادت آنها از پدران و مادران و همرزمانشان دریافت کردند.

پایان رویداد «راه‌بَلَد» به خلق آثار هنری از سوی دانش‌آموزان در زمینه خاطره‌نویسی، دل‌نوشته، خطاطی، نقاشی و تولید محتواهای رسانه‌ای اختصاص داشت که به بهترین آثار، هدایایی از طرف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تعلق خواهد گرفت.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha