روحیه عشق به اهل بیت و خدمت به مردم در تبلیغ کارساز است
کد خبر: 4173582
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

روحیه عشق به اهل بیت و خدمت به مردم در تبلیغ کارساز است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: روحیه عشق به اهل بیت و خدمت به مردم در تبلیغ بسیار کارساز است همانطور که در کلام رهبری مطرح شد ولی امر مسلمین از محرم امسال تقدیر کردند.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ مهرماه در مراسم تجلیل از خادمان محرمی خراسان‌جنوبی گفت: روحیه عشق به اهل بیت و خدمت به مردم بسیار کارساز است همانطور که در کلام رهبری مطرح شد ولی امر مسلمین از محرم امسال تقدیر کردند.

وی ضمن قدردانی از همه دستگاه‌هایی که در غدیر، محرم و صفر و اربعین پای کار بودند اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمنان تلاش کردند محرم را بی رونق کنند اما درست نقطه مقابل آن اتفاق افتاد.

سالاری مکی با اشاره به فعالیت خادمان و فعالان مذهبی استان در ۶ ماه نخست امسال افزود: در این مدت هیات‌های مذهبی، موکب داران، خواهرانی که جلسات ویژه برگزار کردند، اهل سنت، شاعران و راویان آیینی از جمله این فعالان هستند که در این راه تلاش زیادی در کربلا و مشهد مقدس داشته‌اند و همه اینها ماحصل عشق به اهل بیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: امسال برنامه جاماندگان اربعین در ۱۲۶ نقطه شهری و ۱۳۵ نقطه روستایی برگزار شد، ۱۶۰ موکب نیز در این زمینه فعالیت داشتند و ۴۵ کاروان پیاده و ۱۳۸ هیات مذهبی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی ادامه داد: نقشه‌های دشمن به برکت آگاهی و بصیرت مردم نقش بر آب شده است که امیدواریم خداوند در این شرایط آخرالزمانی به تعبیر رهبری ما را سربازان جهاد عظیم که جهاد تبیین است، قرار دهد.

انتهای پیام
captcha