تمدید مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» در کرمانشاه
کد خبر: 4174029
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تا دهم آبان‌ماه؛

تمدید مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» در کرمانشاه

مهلت شرکت در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود تا دهم آبان‌ماه تمدید شد.

دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن»

منصور پاشایی، از فعالین قرآنی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به تمدید مهلت شرکت در دوره عمومی «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن»، اظهار کرد: مهلت شرکت در دوره عمومی «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیرمجموعه جامعه قرآنی عصر، برگزار می‌شود برای آخرین‌بار تا دهم آبان تمدید شد.

وی افزود: این دوره دومین نوبت از طرح «تربیت مربی جلسات قرآن خانگی» است که در ۳۳ جلسه ویژه مربیان جلسات خانگی و داوطلبان تشکیل جلسات قرآنی در خانه و مسجد برگزار می‌شود و شامل ۳۰۰ دقیقه آموزش تصویری است.

پاشایی تصریح کرد: از اهداف برگزاری این دوره آموزشی آشنایی علاقه‌مندان با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار قرآنی به همراه یادگیری شیوه‌های ارتباط‌گیری به ویژه با جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی قرآن است.

این فعال قرآنی در پایان با یادآوری اعطای مدرک معتبر در این دوره از سوی جامعه قرآنی عصر ویژه شرکت‌کنندگان، یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره به نشانی F۸۷https://survey.porsline.ir/s/sCuZF مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha