دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی «طوفان الاقصی» در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4174772
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی «طوفان الاقصی» در خراسان‌جنوبی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و محکومیت اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، این شورا با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» دعوت به عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

عملیات ترکیبی و غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

حال که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند با همان خوی وحشی و ددمنشانه، مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با بمباران مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها و به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار درصدد است به زعم باطل خود از این طریق آبروی از دست رفته خود را ترمیم نماید. غافل از اینکه این اقدامات بزدلانه و وحشیانه نابودی این حیوان درنده خو را تسریع خواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی  از تمامی هم استانی‌های عزیز دعوت می‌کند در راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» و محکومیت اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل که بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه هفته جاری (۲۱ مهرماه ۱۴۰۲) در سراسر استان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

گفتنی است، راهپیمایی در مرکز استان بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه از مصلی و مسجد جامع المهدی(عج) به سمت میدان نماز  برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha