مبلغان در مورد چگونگی تربیت دینی و قرآنی، انتقال تجربیات داشته باشند
کد خبر: 4174796
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

مبلغان در مورد چگونگی تربیت دینی و قرآنی، انتقال تجربیات داشته باشند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: مبلغان باید در زمینه موضوعاتی چون تربیت دینی و قرآنی در مساجد، جذب نوجوانان و رونق گرفتن نماز صبح رایزنی داشته و تجربیات را به یکدیگر منتقل کنند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ مهرماه در نشست آموزشی با موضوع هوش مصنوعی ویژه ائمه جماعت خراسان‌جنوبی با عنوان «نشست آموزشی شهید امنیت حجت‌الاسلام شیخ محمد مؤیدی (ره)» اظهار  کرد: همه برکات زندگی خود را از سال‌های تبلیغ می‌دانم و یکی از نیازهای عرصه تبلیغ، تبلیغ دانش آموزی است چرا که دشمن بر روی نسل جدید متمرکز شده است.

وی با بیان این‌که قرارگاه نوجوان در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شده است، افزود: در زمینه تبلیغ برای نوجوانان و دانش‌آموزان باید جریان‌سازی کنیم. فعالیت در حوزه تبلیغ، تلاش در حوزه‌ای است که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تهاجم فرهنگی را باید مقابله به مثل جواب داد، افزود: اگر می‌خواهیم سرباز برای انقلاب و امام زمان(عج) تربیت کنیم باید بر روی موضوع تبلیغ دانش‌آموزی توجه ویژه‌ای داشته و در این زمینه کار میدانی کنیم.

سالاری ادامه داد: شاید برخی از مبلغان از کار تبلیغی در فضای مجازی به واسطه هجمه‌ها و در واقع فحاشی‌های جبهه مخالف پرهیز داشته باشند در حالی که باید وارد این عرصه‌ها شده و از این جهت نگرانی نداشته باشیم. باید در زمینه موضوعاتی چون تربیت دینی و قرآنی در مساجد، جذب نوجوانان و رونق گرفتن نماز صبح رایزنی داشته و تجربیات را به یکدیگر منتقل کنیم.

انتهای پیام
captcha