دشمن از طریق رسانه شدیدترین عملیات روانی را علیه ایران بکار برده است
کد خبر: 4175034
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸

دشمن از طریق رسانه شدیدترین عملیات روانی را علیه ایران بکار برده است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه استان‌های کشور گفت: دشمن شدیدترین عملیات روانی را از طریق رسانه در جنگ ترکیبی علیه ایران بکار برده است که بر اساس سند معتبر، 150 میلیون کاربر ایرانی در فصای مجازی از آن استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام والسلمین محمد جواد موحد، امام جمعه موقت نک

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد موحد، امام جمعه موقت نکا و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه استان‌های کشور، بیست و یکم مهرماه  در جمع بسیجیان گردان امام حسین(ع) مازندران، با اشاره به  تهاجم ترکیبی دشمن گفت: رهبر انقلاب در سال 1400 به تهاجم ترکیبی دشمن ور حوزه های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، دیپلماسی و  رسانه ای اشاره داشت.

وی با  بیان اینکه 300 آیه در قرآن در خصوص شناخت دشمن نازل شده افزود: اولین دشمن اشکار، شیطان است و دومین و سومین دشمن بشر بر اساس آیات کلام الله مجید، یهود و مشرکان هستند.

موحد به با اشاره به هویت یهود تصریح کرد: سخت‌ترین جنگ پیامبر در خیبر با یهود بود، لذا از زمانی که پیامبر (ص) نسب «جد» خود را عدنانی خواند و از یهود نام نبرد، دشمنی یهودیان با پیامبر (ص) وارد مرحله جنگ شد، بطوریکه که بیش از 90 جنگ با یهودیان به ثبت رسیده است.

امام جمعه موقت نکا چهارمین دشمن بشر را منافقین برشمرد و خاطرنشان کرد: همه این دشمنان در مواجهه با اسلام در ضدیت با اسلام متحد شده و طی بیش از 40 سال حکومت جمهوری انقلاب اسلامی ایران و ملت واحده ما را تحریم اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی و رسانه ای کردند.

وی اظهار کرد: فاجعه شیراز، مجلس شورا و ... را تهاجم امنیتی دشمن خواند و گفت: دشمن از رسانه شدیدترین عملیات روانی را از طریق رسانه در جنگ ترکیبی علیه ایران بکار برده است که بر اساس سند معتبر، 150 میلیون کاربر ایرانی در فصای مجازی از آن استفاده می‌کنند.

موحد شایعه ‌سازی را از اقدامات دشمن بوسیله رسانه برشمرد و افزود: شایعه نقش تاثیرگذاری در جامعه دارد بطوریکه حتی نخبگان و شخصیت ها را هم فریب می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه استان‌های کشور با اشاره به اینکه خاستگاه حضرت موسی در مصر و حضرت عیسی در بیت المقدس بوده و امروز  3 میلیارد مسیحی در اروپا و 2 میلیارد یهودی در امریکا سکونت دارند و کسی بر آن معترض نیست، افزود: امروز دشمنان اسلام چون از رشد اسلام درهراس هستند و با القا موضوعاتی می خواهند اسلام را مرتبط با اعراب عراق و عربستان و..منحصر کنند و مانع گسترش آن شوند، لذا حتی برای اختلاف انگیزه در بین مسلمانان نقشه کشیده و می‌گویند، اسلام در سرزمین اعراب اتفاق افتاده و ربطی به ایران یا دیگر کشورها ندارد.

وی با بیان اینکه  القاء دشمنان به جامعه مبنی بر اینکه فلسطینیان مقصر اصلی جریان ورود صهیونیزم به آن سرزمین هستند و نباید تاوانش را دیگر کشور ها و مردم مسلمان پس دهند بیان کرد: 2 درصد مسیحیان  با نیرنگ و خیانت بخشی از سرزمین فلسطین را به یهودیان صهیونیسم دادند که همان موقع مردم فلسطین و جنبش ازادی بخش فلسطین با شناسایی خائنین، آنان را مجازات کردند.

حجت الاسلام موحدادامه داد: در ادوار گذشته عوض کردن جای جلاد و شهید را از هدف های جنگ ترکیبی رسانه‌های دشمنان اسلام دانست و هشیاری و بصیرت مردم را در خنثی  سازی نقشه دشمنان  حائز اهمیت خواند.

 مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه استان‌های کشور کار سوم رسانه های دشمن در جنگ ترکیبی علیه ملت مومن ما را شبیه سازی یاد کرد و گفت: دشمنان با ابزار رسانه از خاصیت شبیه‌سازی استفاده کردند تا ذهن جهانیان را نسبت به واقعیت تغییر دهند، لذا در این اقدام با وجود آوردن داعش برای بسیج و سپاه شبیه سازی درست شد تا عملکرد زشت، خبیثانه و جنایتکارانه تکفیر، داعش و عوامل آن موجب ایجاد تردید و جنگ روانی در انظار و اذهان مردم کشور و جهانیان گردد و سپس علیه این دو نهاد مقدس و انسان‌دوستانه اقداماتی صورت دهند.

انتهای پیام
captcha