تجمع اعتراض آمیز اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران به بیمارستان المعمدی در جهاددانشگاهی گلستان برگزار شد
کد خبر: 4176361
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

تجمع اعتراض آمیز اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران به بیمارستان المعمدی در جهاددانشگاهی گلستان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، جهادگران جهاددانشگاهی با حضور رئیس جهاددانشگاهی، مدیر معاونین و کارکنان جهاددانشگاهی امروز، ۲۶ مهرماه اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران به بیمارستان المعمدی فلسطین کشتار بی‌گناه زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.

تجمع اعتراض آمیز جهاد دانشگاهی گلستان در حمایت از فلسطین

به گزارش ایکنا از گلستان، همزمان با سراسر کشور، جهادگران جهاد دانشگاهی با حضور رئیس جهاددانشگاهی، مدیر معاونین و کارکنان جهاددانشگاهی امروز، ۲۶ مهرماه اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران به بیمارستان المعمدی فلسطین کشتار بی‌گناه زنان و کودکان غزه را محکوم کردند.

ابراهیم شهبازی رئیس جهاددانشگاهی گلستان در این مراسم گفت: اقدامات سفاکانه رژیم صهیونیستی در حمله و بمباران بیمارستان همه را متأثر کرده و این اقدامات نشان دهنده درماندگی این رژیم کودک‌کش است.

شهبازی این اقدامات ناجوانمردانه وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد، گفت: امروز می‌بینیم که دنیا در برابر این اقدامات نابخردانه سکوت کرده و آنهایی که مدعی آزادی بشر هستند حتی به روی خود نمی‌آورد اما جهان می‌بینند و این امر قابل کتمان نیست.

وی با بیان‌اینکه رژیم صهیونیستی با این جنایت، اوج سفاکی، رذالت و ماهیت ضدبشری خود را به همگان نشان داد، تصریح کرد: این جنایت هولناک و وحشیانه، بار دیگر چهره نحس و خبیث این رژیم نامشروع، جعلی و ساختگی را در مقابل دیدگان ملت‌ها و دولت‌های جهان قرار داد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای ملت مظلوم فلسطین به ویژه شهدای اخیر غزه گفت: بی‌تردید این جنایت هولناک نشان داد رژیم صهیونیستی در حال مرگ و فروپاشی است.

همچنین اداره جهاددانشگاهی استان گلستان، در پی جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی و به خاک و خون کشیدن هولناک مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحيم»

انا لله و انا اليه راجعون بار دیگر صفحات تاریخ به خون بی گناهان و مظلومان آغشته و پس از هزار و اندی سال دشت نینوای دیگری برپا و گلوی شش ماهه دیگری دریده شد این بار یزیدیان زمان در لباس صهیونیسم و در قامت گرگهای درنده شرم بارترین تصاویر را به نام خود بر تارک تاریخ ثبت و درج کردند.

به شهادت رساندن زنان و کودکان بی سلاح حمله به منازل مسکونی و فاجعه بارتر از همه حمله به بیمارستان غزه نشان داد شیشه عمر رژیم غاصب صهیونیستی شکسته و دست و پای آخرش را برای فرار از غرق شدن می‌زند.

تردیدی نداریم که از خون زنان و کودکان بی‌گناه غزه و فلسطین درختان تناور، ایثار شجاعت و شهامت بارور خواهد شد و دیری نخواهد پایید که نمازمان را به امامت ولی امرمان در مسجد الاقصی اقامه و فلسطین را گورستان نژادپرستان صهیون خواهیم کرد.

در پایان بار دیگر ضمن محکومیت جدی جنایات وحشیانه رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی ما اعضای جهاددانشگاهی استان گلستان آمادگی کامل خود را برای حمایت‌های مادی معنوی و در صورت فرمان ولی امر مسلمین جهان جهت حضور در مبارزه با این رژیم جعلی اعلام می‌داریم.

«وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ»

انتهای پیام
captcha