آمریکایی‌ها منتظر عواقب اقدامات خود در فلسطین باشند
کد خبر: 4176664
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

آمریکایی‌ها منتظر عواقب اقدامات خود در فلسطین باشند

امام جمعه چهاربرج گفت: آمریکایی‌ها منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود در فلسطین و خارج از آن به‌ویژه پایگاه‌ها و سفارتخانه‌های خود باشند.

اصغر جلالی امام جمعه چهاربرجبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌ اصغر جلالی، امام جمعه چهاربرج ۲۸ مهر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته چهاربرج با اشاره به حملات و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهار کرد: پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی دشمنان اسلام حتمی است.

امام‌ جمعه چهاربرج با اشاره به اینکه آمریکا به‌عنوان مدیر و سیاست‌گذار صحنه جنایات اخیر است، افزود: در این زمینه نقش شیطان بزرگ به‌درستی تبیین شده و افکار عمومی دولت بایدن را مسئول اصلی حوادث پس از این مقطع می‌دانند.

وی گفت: موجی از انتقادات به سمت دولتمردان آمریکایی نیز شروع شده و گسترش می‌یابد و افکار عمومی جهان مخصوصاً بعد از فرستادن بمب‌های کذایی، آنها را مسئول اصلی بمباران غزه می‌داند.

جلالی با بیان اینکه آمریکا باید منتظر تبعات دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بی‌گناه غزه باشد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود در فلسطین و خارج از آن به‌ویژه پایگاه‌ها و سفارتخانه‌های خود باشند.

امام‌ جمعه چهاربرج با تأکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، اظهار کرد: چنانچه بمباران غزه فوراً متوقف نشود، هر زمان ممکن است یک یا چند گروه دیگر خط مقاومت وارد میدانِ نبرد شده و در هر کشوری علیه منافع اسرائیل یا آمریکا حادثه امنیتی رخ دهد.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌دانند اگر هشدار صریح رهبری در توقف فوری بمباران غزه را عملیاتی نکنند باید شاهد توسعه میدانِ نبرد باشند که در این صورت هزینه‌های گزافی را بر شکست مفتضحانه خود تحمیل می‌کنند.

جلالی با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی شکست غیرقابل‌ترمیم و جبرانی را در روزهای گذشته تجربه کرده است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هر کاری بکند نمی‌تواند شکست مفتضحانه خود در این قضیه را جبران کند.

امام‌ جمعه چهاربرج به نقش وحدت‌آفرین ایران اسلامی در بین امت اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی دراین‌بین نقش محور وحدت بین مسلمین را دارد و در این قضیه به‌خوبی حرکت کرد و این سفرهای وزیر امور خارجه به محورهای مقاومت گویای این مطلب است.

وی از حزب‌الله در لبنان نیز به‌عنوان پرچم‌دار مقاومت، حشدالشعبی در عراق به‌عنوان یکی از قوی‌ترین بازوهای مقاومت و سوریه نیز به‌عنوان پشتیبان همیشگی مقاومت نام برد و با اشاره به سفر وزیر خارجه کشورمان به عراق و لبنان و سوریه، گفت: بدون تردید سفر امیر عبداللهیان به عراق و لبنان و کشورهای منطقه حاوی پیام‌های مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن است که اگر به جنگ‌افروزی‌های خود ادامه دهند، محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و نسبت به کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بی‌تفاوت نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha