فراخوان ثبت‌نام طرح «دانشجومعلم قرآن و خبرنگار قرآنی» در گیلان
کد خبر: 4177098
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷

فراخوان ثبت‌نام طرح «دانشجومعلم قرآن و خبرنگار قرآنی» در گیلان

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان از ثبت‌نام دوره‌های آموزش مربی قرآن کریم و خبرنگار قرآنی با هدف حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای بالقوه دانشجویی خبر داد.

فراخوان ثبت نام طرح خبرنگار قرآنی گیلان

محمد شادپور، سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از فراخوان ثبت‌نام طرح «دانشجومعلم قرآن» و «خبرنگار قرآنی» در استان خبر داد و اظهار کرد: دوره‌های آموزش مربی قرآن کریم و خبرنگار قرآنی با هدف حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی و شناسایی استعدادهای بالقوه دانشجویی برگزار می‌شود.

وی افزود: منشور توسعه فرهنگ قرآنی به‌عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور بوده که دوره‌های مذکور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی ویژه دانشجویان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

شادپور گفت: طبق آنچه در آیین‌نامه این طرح آمده است با استفاده از طرح تربیت دانشجومعلم قرآن، مخاطبان این ‌طرح می‌توانند کلمات و آیات قرآن کریم را پشت سرهم و به صورت نسبتاً روان با رعایت تلفظ نسبی حروف و نحوه وقف بر آخر عبارات قرآنی قرائت کنند، همچنین قرائت صحیح حمد و سوره و اذکار نماز از نظر اعراب و تلفظ حروف از دیگر مواردی است که مخاطبان این طرح می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: این دوره‌ها از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان منادی و پرچم‌دار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. به دانشجویان فراگیری که دوره‌ها را با موفقیت سپری کنند، از سوی جهاددانشگاهی گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.  علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای این سازمان به نشانی http://daneshjo.isqa.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۰۳۶۰۳۵۳۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha