5000 دانش‌آموز از خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
کد خبر: 4177276
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

5000 دانش‌آموز از خراسان‌شمالی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از اعزام پنج هزار دانش‌آموز از استان به اردوی راهیان نور در استان خبرداد.

سرهنگ عین الله حاتمی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سرهنگ عین‌الله حاتمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی امروز دوشنبه اول آبان ماه در نشست قرارگاه راهیان نور استان که در محل استانداری برگزارشد، اظهار کرد: طی آبان و بهمن ماه سال جاری پنج هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب ۱۲ کاروان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مجموع امسال 10 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند، افزود: تا پایان سال جاری پنج هزار نفر دانش‌آموز، دو هزار نفر دانشجو و سه هزار نفر هم سایر اقشار بسیج به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

حاتمی با اشاره به اینکه برای اعزام این تعداد زائر به اردوی راهیان نور ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، یادآورشد: باید دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان برای تامین اعتبار این مهم همکاری کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی یادآور شد: سال گذشته نیز ۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز، دانشجو و سایر اقشار بسیج استان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه اردوی راهیان نور یک برنامه مهم و تاثیرگذار با محوریت تربیتی بوده که مهمترین پیام آن ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است، اظهارکرد: در شرایطی که دشمن به دنبال زیر سوال بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی است برگزاری این قبیل اردوهای معنوی می‌تواند، دسیسه‌های فرهنگی دشمن را خنثی کند.

وی با تاکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌ها در پشتیبانی اردوهای راهیان نور، گفت: مدیران می‌توانند از محل یک درصد اعتبارات فرهنگی خود در این زمینه هزینه کنند.

انتهای پیام
captcha