دومین جشنواره ادبی - هنری نماز «فجر تا فجر» در کردستان
کد خبر: 4177679
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

دومین جشنواره ادبی - هنری نماز «فجر تا فجر» در کردستان

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری دومین جشنواره ادبی - هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» در سطح استان خبر داد و گفت: نتایج پنجم بهمن نتیجه این جشنواره ادبی اعلام خواهد شد.

علی اکبر عظیمی ستاد اقامه نماز کردستان

علی‌اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دومین جشنواره ادبی - هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» همزمان با آغاز دهه فرهنگی ترویج معارف نماز و مسجد به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در دو محور ادبیات داستانی و نمایشی افزود: بخش ویژه این دوره از جشنواره پویانمایی اقتباسی از ادبیات داستانی بوده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در دومین جشنواره ادبی - هنری نماز «فجر تا فجر» تا 21 آذر فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام در این جشنواره شرکت کنند.

وی زمان اعلام نتایج دومین جشنواره ادبی - هنری نماز «فجر تا فجر» را پنجم بهمن‌ماه اعلام کرد و یادآور شد: موضوعات این جشنواره نماز جماعت مسجد و مدرسه عامل تعاون و کار جمعی، روابط اجتماعی، مواسات و همدلی، نماز تقویت‌کننده صلابت، شجاعت، عزت، امنیت ملی،مسئولیت اجتماعی، نماز عامل عدالت و آرامش و امنیت فردی و اجتماعی، نماز عامل تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری  است.

انتهای پیام
captcha