ثبت‌نام در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» ادامه دارد
کد خبر: 4177955
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» ادامه دارد

ثبت‌نام از مربیان قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری جهت شرکت در دوره جدید «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود، همزمان با سراسر کشور در استان ادامه دارد.

تربیت مربیان جلسات خانگی قرآن

سیدعبدالله میراحمدی، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به رویکرد آموزش و توانمندسازی نیروها در جایگاه‌های مختلف تشکیلاتی جامعه فرهنگی قرآنی عصر، اظهار کرد: جامعه قرآنی عصر استان همزمان با سراسر کشور اقدام به آموزش مربیان جلسات خانگی قرآن کریم کرده که در امتداد اقدام برای آموزش و توانمندسازی این مربیان در سال قبل برگزار می‌شود.

وی با ذکر اینکه در سال گذشته در مجموع بالغ بر ۲۵۰ مربی جلسات خانگی قرآن در سراسر استان در دوره‌های تربیت مربی تحت آموزش قرار گرفتند، ادامه داد: تابستان امسال نیز ۲۰۰ مربی قرآن دیگر این آموزش‌های مجازی را پشت سر گذاشتند.

میراحمدی بیان کرد: ثبت‌نام از مربیان قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری جهت شرکت در دوره جدید «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» که از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم برگزار می‌شود، همزمان با سراسر کشور در استان ادامه دارد.

دبیر جامعه قرآنی عصر استان تصریح کرد: علاقه‌مندان در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار قرآنی آشنا خواهند شد و احکام نشستن در محضر قرآن، حمل و تلاوت آیات و همچنین شیوه‌های ارتباط‌گیری خصوصا با جوانان و نوجوانان در جلسات خانگی قرآن آموزش داده می‌شود.

میراحمدی بیان کرد: مربیان قرآن کریم استان می‌توانند برای شرکت در این دوره به نشانی https://survey.porsline.ir/s/CuZF۸۷F مراجعه کنند. به شرکت‌کنندگان در کلاس‌های موارد فوق، مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی جامعه قرآنی عصر اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha