21 آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «فجر تا فجر»
کد خبر: 4178066
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

21 آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «فجر تا فجر»

رئیس ستاد اقامه نماز همدان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» گفت: علاقه‌مندان تا 21 آذرماه می‌توانند آثار خود در بخش‌های مختلف به این جشنواره ارسال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدانحجت‌الاسلام والمسلمین سید‌مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: جشنواره «فجر تا فجر» در دو محور ادبیات داستانی و نمایشی و با بخش ویژه پویانمایی اقتباسی از ادبیات داستانی برگزار می‌شود.

وی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره با موضوع نماز جماعت مسجد و مدرسه عامل تعاون و کار جمعی، روابط اجتماعی، مواسات و همدلی، زمینه‌ساز دولت مهدوی، نماز، تقویت‌کننده صلابت، شجاعت، عزت و امنیت ملی و مسئولیت اجتماعی، نماز، عامل عفاف، آرامش و امنیت فردی و اجتماعی، نماز، عامل تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری ارزش‌های انسانی در جامعه، نماز، عامل استقلال، خودباوری، خوداتکایی و انسجام ملی، خنثی‌کننده رکود و توقف و رونق تولید؛ نماز و معنویت عامل پایبندی به ارزش‌ها و دستاوردهای ملی، توسعه پایدار و پیشرفت ایران اسلامی است.

حسنی حلم با اشاره به نحوه ثبت‌نام و ارسال آثار گفت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۱ آذرماه سال جاری از طریق سامانه noor.namaz.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام کنند. مخاطبان این جشنواره اهالی فرهنگ و هنر، فرهنگیان، مربیان و کلیه آگاهان به معارف دینی در حوزه کودک و نوجوان است. اعلام نتایج در روز پنجم بهمن‌ماه مصادف با ۱۳ رجب، ولادت حضرت علی(ع) خواهد بود.

انتهای پیام
captcha