جنایات رژیم صهیونیستی یک هولوکاست واقعی است
کد خبر: 4178115
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
امام جمعه نرماشیر:

جنایات رژیم صهیونیستی یک هولوکاست واقعی است

حجت‌الاسلام منصفی جنایات رژیم صهیونیستی را هولوکاست واقعی دانست و گفت: مردم غزه در عین مظلومیت با اقتدار در مقابل دشمن صهیونیستی ایستادند و این رژیم زخم خورده در حال انتقام گرفتن از مردم است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیربه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر امروز، پنجم آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از مسئولیت‌های مهم انسان، مسئولیت اجتماعی است و همانطور که انسان‌ نسبت به جسم، روح و بُعد معنوی خود مسئولیت دارند در ارتباط با اجتماع و جامعه‌ای که در آن به سر می‌برد نیز مسئولیت‌هایی دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه انسان در جامعه به سلول‌های بدن شباهت دارد و لذا هر فردی در جامعه باید به وظایف حساس خود آشنا باشد و به آن عمل کند، افزود: اگر در یک اجتماع هر کسی به مسئولیت خود آگاهی داشته باشد مدینه فاضله محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام منصفی در خطبه دوم با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، اظهار کرد: مردم غزه در عین مظلومیت با اقتدار در مقابل دشمن صهیونیستی ایستادند و این رژیم زخم خورده در حال انتقام گرفتن از مردم است. مقصر اصلی این جنایات شیطان بزرگ است البته باید بدانند پیروزی از آن ملت فلسطین است و آنها راه به جایی نخواهند برد.

وی جنایات رژیم صهیونیستی را هولوکاست واقعی دانست و افزود: رژیم جعلی با تمام امکاناتی که در اختیار دارد جرئت حمله زمینی را ندارد و در تردید است زیرا اگر این اتفاق رقم بخورد تونل‌های مخفی مقاومت قبرستان صهیونیست‌ها خواهد بود. رژیم صهیونیستی سعی می‌کند تا کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا را برای بقای خود به جنگ منطقه‌ای بکشاند تا اهداف خود را به ثمر برساند اما آمریکا به دلیل مشغول بودن با رقیب خود یعنی روسیه و دیگر مسائل نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد.

امام جمعه نرماشیر در ادامه با اشاره به روز پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل همان دفاع بدون اسلحه است که در سال ۸۲ بر اساس فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد و به‌عنوان یکی از ارکان دفاعی با استفاده از توان نخبگان و جوانان ایرانی توانست علیرغم تحریم‌ها ظرفیت کشور را در برابر تهدید‌ها افزایش دهد.

وی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی عامل بقای انقلاب است و دشمن به شدت از آن هراس دارد، تصریح کرد: دشمن از اسم شهدا هم وحشت دارد زیرا جوانان لبنانی و فلسطینی با الگوگیری از شهدایی همچون شهید فهمیده عملیات‌های مختلفی علیه دشمن انجام دادند که لرزه بر اندام صهیونیست‌ها می‌اندازد.

حجت‌الاسلام منصفی در پایان به وضعیت فرهنگیان شهرستان نرماشیر اشاره کرد و گفت: تعداد بسیاری از نیروهای فرهنگی خرید خدمات در شهرستان ۱۰ سال بلاتکلیف هستند و از امنیت شغلی خود نگرانند لذا از مسئولان می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha