نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با امام‌ جمعه میاندوآب دیدار کرد
کد خبر: 4179357
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با امام‌ جمعه میاندوآب دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآب دیدار و پیرامون آغاز سری جدید فعالیت‌های فرهنگی گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، امروز 10 آبان ضمن دیدار و گفت‌وگو با حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام جمعه میاندوآب گفت: کارکنان جهاد کشاورزی در جبهه اقتصادی، تأمین سلامت و حفظ امنیت غذایی جامعه به صورت جهادی در حال تلاش هستند.

وی در این دیدار به نقش جهاد سازندگی در پیشبرد اهداف کشور همچنین فرمایشات حضرت امام اشاره کرد و گفت: طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه و جهاد دو بال انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام‌ دلریش افزود: دو نهاد مقدس سپاه و جهاد از نخستین ارگان‌هایی بودند که بعد از پیروزی انقلاب، به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، در دو بعد دفاعی و خدمت‌رسانی تشکیل شدند.

وی با اشاره به اینکه به پاس خدمات جهادگران در پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس، امام راحل کارکنان خدوم این نهاد انقلابی را “سنگرسازان بی‌سنگر” نام نهاد، گفت: این عنوان ارزشمند، امروز وظیفه کارکنان جهاد کشاورزی را که وارثان مردان غیور جبهه و جهاد هستند در امر خدمت‌رسانی به مردم دوچندان می‌کند.

حجت‌الاسلام دلریش جهاد را نماد خدمت صادقانه و مردمی دانست و گفت: با حفظ و تقویت روحیه جهادی، خواهیم توانست گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

وی با قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی جهاد کشاورزی میاندوآب، تصریح کرد: درصدد هستیم دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی میاندوآب دایر شود که پیگیری‌های لازم دراین‌خصوص با وزارت جهاد کشاورزی انجام‌گرفته است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده ‌امام‌ جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به نقش جهاد کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، گفت: ‌کارکنان این مجموعه در جبهه اقتصادی، تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه به صورت جهادی در حال تلاش هستند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه میاندوآب در کشاورزی، اظهار کرد: این شهرستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی منطقه و استان محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha