اعلام فراخوان اولین رویداد سراسری «کرسی‌های آزاد‌اندیشی» در کردستان
کد خبر: 4180717
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

اعلام فراخوان اولین رویداد سراسری «کرسی‌های آزاد‌اندیشی» در کردستان

معان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان رویداد سراسری رقابت دانشجویان در «کرسی‌های آزاداندیشی» در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۲ است.

کرسی های آزاد اندیشی

علی اکبر امیری، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اعلام فراخوان رویداد سراسری رقابت دانشجویان در «کرسی‌های آزاداندیشی» در دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۲ است.

وی محورهای برگزاری این کرسی‌های آزاداندیشی را مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، هنر، معماری و سلامت دانست و افزود: رویداد سراسری رقابت دانشجویان در کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های سراسر کشور در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با تأکید بر شرکت دانشجویان کردستانی در این کرسی‌های آزاداندیشی بیان کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: کرسی آزاداندیشی، گروهی است متشکل از چهار عضو دانشجو که هر تیم دارای دو عضو سخنران و دو عضو پژوهشگر بوده و طبق ضوابط و الزامات اجرایی رویداد سراسری به رقابت می‌پردازند.

امیری یادآور شد: تنها لینک ثبت نام در اولین رویداد سراسری رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاد اندیشی https://korsi.farnama.net می باشد.

انتهای پیام
captcha