اعزام 720 دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان نور تا پایان سال
کد خبر: 4181575
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

اعزام 720 دانش‌آموز بروجردی به اردوی راهیان نور تا پایان سال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: تا پایان سال جاری 720 دانش‌آموز دختر و پسر این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

اعزام به اردوی راهیان نوربه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد، احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد، اظهار کرد: در قالب اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب اردوی راهیان نور، امروز، 22 آبان‌ماه، ۲۴۰ دانش‌آموز دختر از این شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی بیان کرد: این دانش‌آموزان به وسیله شش دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال ۷۲۰ دانش‌آموز دختر و پسر شهرستان بروجرد به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

حسنوند گفت: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دوکوهه و اروندرود بازدید و در راستای معرفی پیشرفت‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران از سد کرخه که یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است بازدید خواهند کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور با رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا شده و روحیه ایثار و شهادت و از خود‌گذشتگی در نسل جوان ترویج می‌شود.

انتهای پیام
captcha