جشن ولادت حضرت زینب(س) در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4182976
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

جشن ولادت حضرت زینب(س) در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

مراسم جشن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان با حضور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران در این دانشگاه برگزار شد.

برگزاری جشن دانشجویی ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، جشن دانشجویی ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان، ۲۸ آبان‌ماه با همکاری هیئت رایة‌العباس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از خادمان مسجد مقدس جمکران همراه بود که هدایایی معنوی به دانشجویان شرکت‌کننده اعطا کردند. همچنین اجرای مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه و نمایش‌های طنز از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود مرادی، روحانی خادم مسجد مقدس جمکران در سخنانی خطاب به دانشجویان با بیان ویژگی‌های اخلاقی و صبوری حضرت زینب(س) گفت: امید است دختران این سرزمین زینب‌گونه و زینب‌وار باشند.

وی تصریح کرد: نماد آزادی و آزادگی برای دختران سرزمین‌مان حضرت زینب(س) است و نباید فریب شعارهای ساختگی و جعلی امروز دنیای غرب را خورد. از 313 نفر یاران امام زمان(عج) 50 نفر زن هستند که این مسئله نقش زنان را در ظهور آقا برجسته می‌کند.

از دیگر سخنرانان این جشن حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی بود که درباره سبک زندگی حضرت زینب‌(س) مطالبی بیان کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در این جشن حضور داشت.

 

انتهای پیام
captcha