جزئیات مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان نزاجا + صوت
کد خبر: 4183350
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کشتگر تشریح کرد:

جزئیات مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان نزاجا + صوت

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نزاجا از برگزاری مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش از 4 تا 8 آذرماه خبر داد.

محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله سراسری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نزاجا از چهارم آذر با پذیرش متسابقان آغاز و تا هشتم آذرماه ادامه خواهد داشت. 

وی با اشاره به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی کاشان از این دوره از رقابت‌ها افزود: مکان مسابقات در جوار آستان مقدس علی‌بن محمد باقر(ع) مشهد اردهال در نظر گرفته شده است. این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل و مفاهیم با محوریت جزء 25 تفسیر نمونه(به صورت کتبی) برگزار خواهد شد.

کشتگر تصریح کرد: در این دوره نزدیک به 300 نفر از منتخبان مناطق هفت‌گانه نزاجا کرمانشاه، دزفول، بیرجند، تهران، شیراز، ارومیه و مشهد با هم به رقابت می‌پردازند که داوری را دو گروه از داوران ملی و بین‌المللی عهده‌دار هستند.

وی بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان نیروی زمینی در سطح شهر با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف، برپایی محفل قرآنی در مشهد اردهال، دوشنبه، 6 آذرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا، غبارروبی آستان مقدس با حضور چهره‌های قرآنی نیروی زمینی، برگزاری آزمون اعطای ارشدیت به کارکنان پایور حافظ سه جزء به بالا، سه‌شنبه، هفتم آذرماه و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام برگزاری مسابقات نزاجا در کاشان است.

کد

کشتگر تصریح کرد: آیین اختتامیه این دوره از مسابقات، هشتم آذرماه با حضور فرماندهان و مسئولان نزاجا همراه با تجلیل از برترین‌ها برگزار خواهد شد. همچنین برترین‌ها به مرحله نهایی مسابقات قرآن آجا راه پیدا می‌کنند. این دوره از مسابقات دوم دی‌ماه، به میزبانی پدافند هوایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha