کسب رتبه دوم رشته دعاخوانی توسط بانوی کرمانشاهی
کد خبر: 4185628
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

کسب رتبه دوم رشته دعاخوانی توسط بانوی کرمانشاهی

رتبه دوم چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش نغمات دینی در رشته دعاخوانی توسط طاهره ایرانی بانوی قرآنی کرمانشاه کسب شد.

کسب رتبه دوم رشته دعاخوانی توسط بانوی کرمانشاهی

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: برگزیدگان رشته‌های دعاخوانی، اذان، همخوانی و مدیحه‌سرایی بخش نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

وی افزود: اختتامیه بخش نغمات دینی صبح امروز ۱۲ آذرماه در شهر بجنورد برگزار شد و در این مراسم از طاهره ایرانی بانوی قرآنی کرمانشاه که موفق به کسب رتبه دوم رشته دعاخوانی در بخش بانوان شده است، تجلیل شد.

سهیلی یادآور شد: چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ آذرماه به میزبانی خراسان شمالی آغاز شده و تا ۱۷ آذر ادامه دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان گفت: این مسابقات ملی در بخش‌های آوایی انفرادی شامل حفظ کل و ۲۰ جزء قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در حال برگزار شدن است که امروز اختتامیه رشته نغمات دینی با تجلیل از برگزیدگان این بخش برگزار شد.

انتهای پیام
captcha