برگزاری آیین تجلیل از حافظان کل مؤسسه مهد قرآن کشور در مازندران
کد خبر: 4185854
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

برگزاری آیین تجلیل از حافظان کل مؤسسه مهد قرآن کشور در مازندران

رئیس مهد قرآن استان مازندران گفت: آیین تجلیل از حافظان کل مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور، در روزهای 15 تا 17 آذرماه به میزبانی مهد قرآن استان مازندران در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

محمد حسن برفامی، رئیس مهد قرآنی استان مازندران،محمد حسن برفامی، رئیس مهد قرآن استان مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری آیین تجلیل از حافظان کل مؤسسه مهدقرآن سراسر کشور در مازندران خبر داد و گفت: حافظان کل مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور در مرحله نهایی پانزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی» امسال، موفق به دریافت مدرک حفظ کل شده‌اند.

 وی ادامه داد:  آیین تجلیل از این حفاظ در روزهای 15 تا 17 آذرماه به میزبانی مهد قرآن استان مازندران با حضور 53 حافظ کل قرآن کریم، استادان، داوران بین‌المللی و کشوری از جمله استادان شهریار پرهیزکار، محمد حسین سعیدیان، سیدمهدی سیف، حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود.

رئیس مهد قرآن استان مازندران افزود: همزمان با برگزاری این آیین، یازدهمین همایش‌ مدیران شعب منتخب مهد قرآن‌های سراسر کشور با حضور مدیران مراکز، حافظان کل قرآن با تشکیل کارگاه‌های تخصصی و آموزشی برگزار  خواهد شد.

برفامی با اشاره به اهداف برگزاری همایش مدیران و حافظان کل قرآن، تصریح کرد: بسترسازی برای ترویج و نشر فرهنگ قرآن، معرفی الگوی عملی برای سایر حافظان، شبکه‌سازی و سازماندهی متمرکز با یک سامانه هوشمند، تمرکز بخشی و تداوم ارتباط حافظان کل با یکدیگر، استفاده از ظرفیت‌ها، تجربه‌های سایر مراکز در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی، معرفی افراد نخبه قرآنی در عرصه‌های مختلف، حضور فعال حافظان کل در عرصه‌های مختلف از جمله اهداف پیش‌بینی شده در ارتباط با برگزاری این همایش است.

رئیس مهد قرآنی استان مازندران در پایان گفت: امیدواریم که این قدم‌های کوچک بستری مناسب در جهت توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی و تکریم و شکوفایی حافظان قرآنی در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآنی فراهم کند.   

انتهای پیام
captcha