نجباء خطاب به آمریکا: تاوان سنگینی برای جنایت خود خواهید داد
کد خبر: 4185880
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

نجباء خطاب به آمریکا: تاوان سنگینی برای جنایت خود خواهید داد

دبیر کل جنبش مقاومت نجباء عراق با صدور پیامی خطاب به آمریکایی‌ها گفت که تاوان سنگینی برای جنایت خود در به شهادت رساندن پنج رزمنده این جنبش خواهند داد.

به گزارش ایکنا به نقل از دفتر رسانه‌ای جنبش نجباء، شیخ «اکرم الکعبی» در پی شهادت پنج رزمنده نُجَباء طی شبیخون آمریکایی‌ها تاکید کرد: دشمن جنایتکار بداند که شهادت جمعی از مبارزان صالح نُجَباء بر عزم و استواری ما می‌افزاید و شعله انتقام را در دلمان می‌افروزد. 

در این پیام آمده است: قسم به یتیمان، اشک مادران داغدیده، قلب برافروخته خانواده‌هایشان و خون پاک شهدا، تاوان سنگینی برای این جنایت خواهید داد.

دبیر کل نجباء آمریکایی‌ها را متجاوزان جنایتکار یاغی توصیف و تاکید کرد: عراق کشور ماست و این زمین، سرزمین ماست. به‌زودی آن را از وجود پلید شما پاک و از استعمار آزادش خواهیم کرد و خداوند بر آنچه می‌گوییم گواه است. 

مقاومت اسلامی عراق دیشب با انتشار بیانیه‌ای از شهادت پنج نفر از نیروهای خود خبر داد و تأکید کرد: این شهدا در جنگ حق علیه باطل  به شهادت رسیدند و همانا باطل  نیروهای آمریکای اشغالگر در عراق هستند.

مقاومت عراق همچنین به نیروهای آمریکایی هشدار داد که باید منتظر حملات دردناک بیشتری داشتند تا بالاخره از خاک این کشور، اخراج شوند.

پس از این حمله، ارتش آمریکا مدعی شد که در حمله پیش دستانه و در واکنش به یک حمله قریب الوقوع،  یک سایت پرتاب پهپاد در عراق را هدف گرفته است.

نیروهای مقاومت عراق از ابتدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و جنگ غزه تاکید کردند که در پاسخ به حمایت آمریکا از اشغالگران صهیونیست، اهداف نظامی اشغالگران آمریکایی در عراق هدف مقاومت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha