کرسی تلاوت قرآن کریم در زاهدان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4185961
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

کرسی تلاوت قرآن کریم در زاهدان برگزار شد + عکس

کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی شامگاه دوشنبه، 13 آذرماه در زاهدان برگزار شد.

کرسی تلاوت قرآن کریم در زاهدانرضا حقیقی‌فر، معاون پژوهشی مجمع السابقون سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا گفت: محفل قرآنی کرسی تلاوت، با تلاش و پیگیری شرکت گاز استان سیستان‌وبلوچستان با حضور طه کبیری، دبیر شورای فرهنگی و رئیس دارالقرآن الکریم شرکت ملی گاز ایران و قاریان ممتاز استانی و کشوری آقایان رضا صفدری و مولوی عبدالعزیز سالارزهی شامگاه گذشته، 13 آذرماه در زاهدان برگزار شد و با استقبال خوب از سوی کارکنان همراه بود.
 
وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم علاوه بر معرفت‌افزایی، ایجاد فضایی روحانی توام با ترویج فرهنگ استماع کلام وحی در بین جوانان و شرکت‌کنندگان در این گونه محافل نورانی و معنوی است.
 
معاون پژوهشی مجمع قرآنی السابقون سیستان‌وبلوچستان افزود: یکی از مهمترین کارهای ضروری تأمل و تدبر در آیات الهی‌ است که نه تنها راه گشاست بلکه در خیلی از اوقات گره گشاست و بهترین مکان برای تأمل و تدبر در آیات الهی شرکت در همین محافل نورانی است.
 
به عقیده حقیقی‌فر، تفکر در آیات الهی می‌تواند انسان را به سرمنزل مقصود و به سعادت هم در دنیا و هم در آخرت برساند، چراکه انسان چند روزی مهمان این دنیاست و چه زود و یا چه دیر، باید از این دنیا به سمت خانه آخرتش برود، چه خوب است که با توشه و کوله‌باری سرشار از معنویت، عرفان، عشق به ائمه اطهار(ع) و عمل به فرامین الهی از این دنیا رخت بربندد.
 
معاون پژوهشی مجمع السابقون سیستان‌وبلوچستان گفت: ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در برگزاری محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت، از دیگر اهداف برگزاری این محافل و جلسات معنوی است که با استقبال خوب نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنها روبرو شده است.
 
انتهای پیام
captcha