دوره تدبر در قرآن کریم در تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 4186394
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶

دوره تدبر در قرآن کریم در تویسرکان برگزار می‌شود

رئيس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد: دوره تدبر در قرآن کریم و دوره آموزش و تربیت استعدادهای قرآنی رشته قرائت در تویسرکان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، رئيس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکانحجت‌الاسلام سبحان جامه بزرگ، رئيس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری دوره تدبر در قرآن کریم برای اولین بار و دوره آموزش و تربیت استعدادهای قرآنی در رشته قرائت در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: دوره تدبر در قرآن کریم ویژه بانوان و آقایان با اعطای گواهینامه رسمی از سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود و پذیرفته شدگان امکان شرکت در دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم را پیدا می‌کنند.

وی افزود: این دوره فردا جمعه ۱۷ آذر ماه از ساعت ۸ صبح با حضور استاد حجت الاسلام مسعود رائیجی مدیر مرکز تولید محتوا سازمان دارالقرآن الکریم در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

جامه بزرگ تصریح کرد: علاقمندان جهت اعلام حضور و ثبت نام تا ساعت ۱۴ امروز ۱۶ آذر مهلت دارند به شماره 09188521525 پیامک داده یا تماس بگیرند و یا می توانید در ساعات اداری با شماره ۰۸۱۳۴۹۴۰۸۹۲ «داخلی۴» تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: این دوره رایگان است اما شرکت کنندگان در صورت تمایل برای تهیه ناهار مبلغ 60000 تومان جهت هماهنگی برای ناهار پرداخت می‌کنند که برای این منظور باید تا ۱۶ آذر ماه به شماره 09188521525 پیامک داده یا تماس بگیرند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان ادامه داد: همچنین دوره آموزش و تربیت استعدادهای قرآنی در رشته قرائت در مرحله تقلید با حضور اساتید مجرب استانی ویژه نوجوانان پسر سنین ۹ الی ۱۲ سال در تویسرکان برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۲۰ آذر به لینک https://digiform.ir/est مراجعه کنند و فایل مورد نظر را جهت بررسی و کسب امتیاز جهت شرکت در دوره ارسال کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha