برگزاری دوره آشنایی با روش‌های نوین تبلیغ در نیجریه
کد خبر: 4187540
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

برگزاری دوره آشنایی با روش‌های نوین تبلیغ در نیجریه

دوره اسلام‌شناسی «آشنایی با روش‌های نوین تبلیغ» روزهای شنبه به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه در حال برگزاری است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور آشنایی با اسلام و شناساندن آراء و اندیشه‌های ناب اسلامی در جامعه هدف به‌ویژه در جامعه مسلمان نیجریه، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت و کاربردی در این خصوص کرده است.

با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با همکاری اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه باقر العلوم(ع) قم و بخش امور فرهنگی و علمی جنبش اسلامی نیجریه، پنجمین دوره از این سلسله دوره‌ها با عنوان «آشنایی با روش‌های نوین تبلیغ» در کشور نیجریه برگزار شد.

مجید کامرانی، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه در آیین افتتاحیه این دوره از اساتید و کادر آموزشی دانشگاه باقر‌العلوم(ع) قم و ساجدی، رئیس امور بین‌الملل این دانشگاه و از اوتمان یوشا به عنوان نماینده علمی و دانشگاهی جنبش اسلامی که هماهنگی این دوره را در نیجریه انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه، بر ضرورت دانش‌افزایی در حوزه معارف اسلامی از طریق برگزاری این دوره‌ها و گفت‌وگوهای مستمر علمی بین جوامع مختلف از جمله ایران اسلامی تأکید کرد و توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی متخصص و استفاده از روش‌های نوین تبلیغ را رویکردی مناسب برای برون‌رفت از چالش‌ها، بسیار مهم دانست.

شایان ذکر است، این دوره با تدریس محمد نصراوی از اساتید برجسته دانشگاه باقر العلوم(ع) قم در روزهای شنبه برگزار می‌شود و به مدت یک ماه و نیم دایر است.

انتهای پیام
captcha