تجمع در برابر مساجد مراکش در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4188345
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
برای دهمین هفته متوالی انجام شد؛

تجمع در برابر مساجد مراکش در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

برای دهمین هفته متوالی تجمعاتی از سوی حامیان فلسطین در برابر تعدادی از مساجد مراکش در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه اگادیر 24، ده‌ها مسجد در شهرهای مختلف مراکش پس از نماز جمعه شاهد تظاهرات اعتراضی در همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بودند.

این اعتراضات که توسط مقامات مراکش برای آن فراخوان داده شده بود، در شهرهای مختلف از جمله اگادیر، مراکش، کازابلانکا، رباط، وجده، طنجه، تطوان، جرسیف، سیدی بنور، مکناس، خریبکه، الجدیده، آسفی و چندین شهر دیگر برگزار شد.

در همین راستا، شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم‌ها و نمادهای فلسطینی و تصاویری از کشتار غیرنظامیان در داخل نوار غزه، خشم خود را از ادامه بی‌عدالتی، تجاوزات و بمباران نوار غزه ابراز کردند.

علاوه بر این، معترضان شعارهایی در اعلام همبستگی با فلسطینیان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها سر دادند.

معترضان همچنین از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایات انتقاد کردند.

در همین راستا، معترضان کشتار زنان و کودکان در غزه، آواره شدن صدها خانواده، گرسنگی کشیدن آن‌ها و محرومیت از آب، دارو و مایحتاج اولیه را محکوم کردند و خواستار پایان فوری این وضعیت شدند.

طبق معمول، شرکت‌کنندگان در این تظاهرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تداوم رابطه با این رژیم را عاملی در جهت تشویق آن برای ادامه دادن به جنایات خود علیه فلسطینیان دانستند.

معترضان از تمام کشورهایی که با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی روابط کرده‌اند، خواستند تا توافق‌های عادی سازی روابط با این رژیم را لغو کرده و سفیران و نمایندگان این رژیم را اخراج کنند.

جنگ غزه در حالی هفتادمین روز خود را پشت سر گذاشته است که اشغالگران رژیم صهیونیستی با بمباران ساختمان‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس اسکان آوارگان، غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند که منجر به شهادت بیش از 18 هزار نفر شده است که اکثر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha