اجلاسیه استانی نماز در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4188549
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

اجلاسیه استانی نماز در کردستان برگزار می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری اجلاسیه استانی نماز در سطح استان خبر داد و گفت: ۲۰ دستگاه اداری برتر در زمینه ترویج و اقامه فرهنگ نماز در این اجلاسیه تجلیل می‌شوند.

علی اکبر عظیمی ستاد اقامه نماز کردستان

 اکبر عظیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: اجلاسیه سراسری نماز با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس‌جمهور در زنجان برگزار می‌شود تا در کنار اعلام برنامه‌های اجرایی در زمینه ترویج اقامه نماز به مسئولان کشوری یادآور شود که چه تکالیف و وظایفی در زمینه ترویج نماز برعهده دارند.

وی به برگزاری اجلاسیه استانی نماز با محوریت «نماز، نسل نو با تمرکز بر نقش مدرسه، مسجد و دانشگاه» هم‌زمان با برگزاری اجلاسیه کشوری اشاره کرد و افزود: اجلاسیه استانی نماز پس از اجلاس سراسری با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان، مسئولان استانی و دستگاه‌های اجرایی استان به همت ستاد اقامه نماز  دی‌ماه در کردستان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به رویکرد جدید اجلاسیه سراسری نماز در سال جاری بیان کرد: در این راستا 13 وزارتخانه و سازمان کشوری که نقش مؤثری در پیشبرد اهداف ارزشی نماز بین مردم دارند، گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه دهند.

وی ادامه داد: این دستگاه‌های اجرایی در قالب این گزارش باید برنامه‌ها، هدف‌های محقق شده، ذکر دلایل برای عدم تحقق اهداف، کمبود اعتبارات، برنامه‌های آتی خود برای ترویج نماز بین نسل نو را ارائه خواهند کرد.

عظیمی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فعالان حوزه نماز در اجلاسیه استانی گفت: در این مراسم از 20 دستگاه‌ اجرایی برگزیده، هنرمندان، دانش‌‎آموزان منتخب، دانشجویان، مدیران مدارس، ائمه جمعه، فرماندارانی که در بحث ترویج نماز  در طول سال فعالیت داشته‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha