اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با 10 دی ماه
کد خبر: 4190152
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد بیان کرد

اهدای نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد همزمان با 10 دی ماه

جلیل بامشکی گفت: به مناسبت روز ۱۰ دی «روز مشهد» برنامه های متنوعی در راستای معرفی ظرفیت های مشهد از اول دی ماه در این شهر در حال برگزاری است و در این روز هویت ساز نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر این شهر اهدا خواهد شد.

سیدجلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدجلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد، امروز 5 دی ماه، در میزگرد با موضوع «روز ملی مشهد»، در محل شهرداری مشهد، اظهار کرد: 10دی ماه به عنوان روز مشهد نام‌گذاری شده، که این روز مصادف با سالروز قیام مردم مشهد در دوران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در حال پیگیری برای مصوب شدن روز مشهد در تقویم کشوری هستیم، لذا با هدف آگاه‌سازی و مشارکت مردم در این روز هویت‌ساز و معرفی ظرفیت‌های مشهد از اول دی ماه تا روز مشهد به مدت ۱۰ روز برنامه‌ها و هدیه ویژه‌ای برای مجاوران و زائران مشهد در نظر گرفته شده است.

بامشکی اظهار کرد: همزمان به مناسبت «روز مشهد»، سینماها، باغ‌ها، خانه‌های تاریخی، تئاترها، کتاب فروشی‌ها، برخی از مجموعه‌های آبی و سالن‌های ورزشی مشهد برای زائران و مجاوران هدیه ویژه‌ای در قالب تخفیفات دارند.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: علاقمندان برای بهره‌مندی از این تخفیفات می‌توانند با مراجعه به سایت mizban.mashhad.ir یا اپلیکلیشن همراه مشهد از تخفیف‌ها در بازه زمانی این ۱۰ روز و ظرفیت مجموعه‌ای که این خدمات را ارائه می‌دهند، مطلع شوند.

وی افزود: لیست مجموعه‌هایی که در این ۱۰ روز تخفیفات خود را به مردم ارائه می دهند هنوز در حال تکمیل است و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه «روز مشهد» واقع در فرهنگسرای بهشت، نسبت به قرار گرفتن در این لیست اقدام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر تلفن ۱۳۷ در خدمت مجاوران و زائران است

بامشکی بیان کرد: به مناست روز مشهد قرار است نشان مشهدالرضا(ع) به مفاخر مشهد و کسانی که باعث شده‌اند، نام مشهد در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بدرخشد، اهدا شود.

انتهای پیام
captcha