برگزاری مسابقه بین‌المللی قرآنی «وصیت قاسم» در کرمان
کد خبر: 4190199
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

برگزاری مسابقه بین‌المللی قرآنی «وصیت قاسم» در کرمان

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان کرمان از برگزاری مسابقه قرآنی «وصیت قاسم» به‌ مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این مسابقه به وسعت جهان مقاومت و برای ایران، لبنان، سوریه و عراق در نظر گرفته شده است.

مسابقه وصیت قاسمامین نصری، دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از برگزاری مسابقه قرآنی «وصیت قاسم» به‌ مناسبت فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این فعالیت در قالب قرارگاه جلسات خانگی قرآن استان کرمان انجام می‌شود و طی آن روزانه تصویری که شامل جمله‌ای از وصیت‌نامه شهید سلیمانی است ارسال می‌شود و شرکت‌کننده باید آیه قرآن مطابق با محتوای وصیت‌نامه را ارسال کند.

وی با بیان اینکه این مسابقه به وسعت جهان مقاومت و برای ایران، لبنان، سوریه و عراق در نظر گرفته شده است، افزود: این مسابقه از امروز، ششم دی‌ماه آغاز شده و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد. مسابقه برای شرکت‌کنندگان ایرانی به زبان فارسی و سایر کشورها به زبان عربی طراحی شده است و نتایج آن از طریق فضای مجازی (تلگرام و واتساپ برای کشورهای سوریه، عراق و لبنان و از طریق ایتا برای شرکت‌کنندگان ایران) ارسال خواهد شد.

دبیر جامعه فرهنگی قرآنی عصر استان کرمان در خصوص زمان‌بندی مسابقه، اظهار کرد: این مسابقه از ساعت ۹ تا ۲۰ به وقت لبنان، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ به وقت سوریه و عراق و از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه به صورت مردمی برگزار می‌شود، افزود: به نفرات برتر این مسابقات پنج روز اقامت در کشورهای ایران و سوریه اعطا می‌شود. نفرات برتر از کشور سوریه در ایران اقامت می‌کنند و نفرات برتر از ایران، لبنان و عراق نیز در سوریه اقامت خواهند داشت البته هزینه ایاب و ذهاب بین دو کشور به عهده شرکت‌کننده است.

نصری در پایان با بیان اینکه این مسابقه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: سؤال مسابقه به‌صورت روزانه در کانال جلسات خانگی قرآن استان کرمان در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jkqk_kerman قرار داده می‌شود. شرکت‌کنندگان کشور‌های دیگر نیز با عضویت در کانالی که به همین منظور ویژه آنها طراحی شده، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha