امروز نسل فاطمه زهرا(س)، شجاع‌ترین و مقاوم‌ترین امت اسلام است
کد خبر: 4190588
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

امروز نسل فاطمه زهرا(س)، شجاع‌ترین و مقاوم‌ترین امت اسلام است

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: امروز نسل پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س)، شجاع‌ترین و مقاوم‌ترین امت اسلام است و سیره حضرت صدیقه طاهره الگوی حسنه همه زنان و دختران عالم است.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر امام جمعه موقت خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد، هشتم دی ماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، از همه مردم ولایی و انقلابی لرستان برای شرکت در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دعوت کرد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان ملت ایران در فتنه ۸۸ با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به میدان آمدند، گفت: این دسیسه دشمن نیز همچون دیگر کینه‌توزی‌های استکبار جهانی و ایادی آن با هوشیاری ملت بصیر و رهنمودهای روشنگرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی نقش برآب شد و ملت سرافراز ایران اسلامی نیز علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات همچنان استوار در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهادت سردار سیدرضی موسوی، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی با تقویت جبهه مقاومت و شکست داعش خطر بزرگی که جهان اسلام را تهدید می‌کرد، از بین برد.

وی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و زمین‌گیر شدن ماشین جنگی آن‌ها در برابر گروهی کوچک و مقام حماس را شکستی جبران‌ناپذیر برای آمریکا دانست و گفت: اگر امروز محور مقاومت در لبنان، عراق و یمن، آمریکا وهم پیمانانش را به ستوه درآوردند نتیجه کار سال‌ها ایثار و جانفشانی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است. 

شمسی‌فر با تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن و سالروز ولادت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز نسل پربرکت، حضرت فاطمه زهرا(س)، شجاع‌ترین و مقاوم‌ترین امت اسلام و سیره حضرت صدیقه طاهره الگوی حسنه همه زنان و دختران عالم است.  

امام جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ملت ایران را به ملتی مستقل و صاحب عزم و اراده راسخ تبدیل کرد و افزود: حضرت امام خمینی(ره) این سلاله پاک حضرت زهرا(س) جبهه استکبار را به چالش کشید.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به پیمان و میثاق مردم با ولایت، بیان داشت: تا زمانی این پیوند محکم و مستحکم باشد و مردم گوش‌به‌فرمان رهبری باشند، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر خواهند گذاشت، جامعه‌ای که دارای رهبری آگاه، هوشیار، بصیر، باتقوا، عالم و… باشد، مردم هم مردمی آگاه، هوشیار و بصیر باشند و فریب توطئه، نقشه و تبلیغات دشمن را نخورد، هرگز شکست نخواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان و ابرقدرت‌ها با تمام تلاش خود بعد از پیروزی انقلاب برای کشور مشکلات ایجاد کرده‌اند، گفت: اما مردم با همه سختی‌ها و مشکلات در این مسیر و دفاع از انقلاب مانده‌اند.

شمسی‌فر با اشاره به حضور باشکوه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام و با اشاره به در پیش بودن مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)، گفت: نسلی پربرکت‌تر از نسل فاطمه زهرا (ع) ما سراغ نداریم، جای‌جای عالم اثرات این نسل را از نظر علم، اخلاق، فرهنگ، اقتصاد، دین و… را شاهد هستیم.

انتهای پیام
captcha