ملت ایران با ایثارگری‌های متعدد نقشه دشمنان را خنثی کرده‌اند
کد خبر: 4190615
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
استاندار فارس:

ملت ایران با ایثارگری‌های متعدد نقشه دشمنان را خنثی کرده‌اند

استاندار فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون شهدا بیمه می‌شود، افزود: مردم بصیر ما در برهه‌های مختلف با حضور به موقع در میدان و گذشتن از جان و ایثارگری‌های متعدد نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده‌اند.

سخنرانی استاندار فارس در تشییع شهید گمنام، کواربه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 8 دی در آئین تشییع شهید گمنام در شهر اکبرآباد شهرستان کوار گفت: قطعا حضور مردم متدین، متشرع، ولایت‌مدار و دلباخته نظام آن هم پس از ۴۵ سال حمله ناجوانمردانه دشمنان کشور به‌ویژه در مسائل فرهنگی و اقتصادی دل امام زمان(عج) را شاد خواهد کرد و دعای این معصوم غایب از نظر همه زندگی‎‌ها را بیمه می‌کند.

استاندار فارس به اجتماع عظیم، پرشور و بی نظیر مردم در مراسم خاکسپاری شهید گمنام اشاره و تصریح کرد: جای تشکر و قدردانی دارد که در مقابل هجوم دشمنان باز هم مردم متدین و همیشه در صحنه با صداقت قلب و با انگیزه در این مراسم شرکت کرده‌اند.

ایمانیه با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: بانوان حاضر در این مراسم به تاسی از عفاف و حجاب و پایمردی زنانه‌ای که دختر پیامبر اسلام در دفاع از ولایت داشت، امروز راسخ‌ هستند و در مقابل هجوم دشمنان به یکی از مقدس‌ترین ارزش‌های هر مسلمان و آزاده‌ای که عفاف و حجاب است، ایستادگی کرده‌اند و در عین حال با حفظ حجاب، فرهنگ اسلامی را توسعه می‌دهند.

 نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به در پیش بودن ۹ دی ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیان کرد: در شیراز و بسیاری از شهرهای استان فارس، مردم ولایتمدار به جای ۹ دی، ۸ دی به خیابان‌ها آمدند و با راهپیمایی گسترده و عظیمی که انجام دادند عهدی محکم و استوارتر با آرمان‌های ولایت و انقلاب اسلامی بستند لذا می‌توان گفت ۸ دی در عمده شهرهای فارس روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی بیان کرد: روز بصیرت روزی بود که چشم دشمنان کشور را کور کرد؛ همین مردمی که امروز حاضر هستند با بصیرت کامل به میدان آمدند و اجازه ندادند جنگی که دشمنان در سال ۸۸ برپا کردند به نتیجه برسد و آنان را با شکست مواجه کردند؛ به کوری چشم دشمن، مردم با بصیرت ما فتنه را کور کردند و هجوم و حمله دشمن را خنثی کردند و ضدحمله‌ای زدند که آثار آن تا مدت‌های طولانی خواهد ماند ولی این انقلاب با شهدای عزیز و ریخته شدن قطره قطره خون ایشان بیمه می‌شود.

استاندار فارس با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، مدافع حریم ولایت و اسلام سردار سید رضی موسوی به دست شقی‌ترین افراد، افزود: شاهد شهادت یکی از عزیزترین مدافعان حرم ولایت و حریم اسلام به دست دست رژیم سفاک صهیونیستی بودیم اما یقین داریم خواهند دید که آنچه با شهادت این عزیزان ما محقق می‌شود همگی قطعا به ضرر آن‌ها خواهد بود.

ایمانیه همچنین ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، تصریح کرد: امروز به لطف خداوند متعال جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام و بلکه خارج از آن برای هر فرد آزاده‌ای در دنیا، جبهه‌ای قوی و متحد شده است.

وی با تأکید براینکه شهدا در زمین گمنام هستند اما در آسمان و به‌ویژه نزد خداوند متعال شهره و مشور هستند، سخاوتمندی را یکی از ویژگی‌های شهدا عنوان کرد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه یقین داریم نام و یاد شهدا، به‌ویژه شهدای گمنام است که باعث آوازه و شهرت ایران عزیز شده است، تصریح کرد: خوشنامی ایرانیان به سبب داشتن شهیدان و بویژه شهیدان گمنام است، بالنده و پویا به پیمودن این مسیر ادامه می‌دهیم.

ایمانیه در پایان به مردم کوار مژده داد راه ورودی به این مرقد، از اکبرآباد تا ابتدای راه ورودی گلزار شهید گمنام، به‌صورت زیرگذر آماده می‌شود.

انتهای پیام
captcha