مسجدالرضا(ع) گندمان؛ میزبان طرح «مسجد پایگاه قرآنی» + عکس
کد خبر: 4190916
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲

مسجدالرضا(ع) گندمان؛ میزبان طرح «مسجد پایگاه قرآنی» + عکس

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا(ع) گندمان از میزبانی این مسجد از برنامه‌های قرآنی در قالب طرح «مسجد پایگاه قرآنی» خبر داد.

محفل انس با قرآن

عذرا زمانی، مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا(ع) گندمان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه این مسجد از مجریان فعال طرح «مسجد پایگاه قرآنی» شناخته شده است، اظهار کرد: برپایی مستمر و منظم محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم و نیز اجرای موفق طرح تلاوت نور در این مسجد از عوامل موفقیت در اجرای برنامه‌های قرآنی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و به همت کانون آفرینش، روز گذشته، نهم دی‌ماه محفل انس با قرآن کریم با تلاوت صالح غیاثی، از قاریان ممتاز شهرستان به همراه بیان تفسیر توسط مدیر مدرسه علمیه نورالثقلین گندمان در مسجد الرضا(ع) برگزار شد که علاوه بر حضور مسئولان کانون‌های مساجد، با استقبال خوب نوجوانان و جوانان و اهالی مسجد همراه بود. 

زمانی در خصوص دیگر برنامه‌های قرآنی کانون فرهنگی هنری آفرینش، توضیح داد: اجرای طرح تدبر در قرآن ویژه بانوان، برگزاری طرح قرآنی خانه‌های نور، ارائه مباحث مذهبی و عقیدتی برگرفته از آیات قرآن کریم و برپایی محافل قرآنی با دعوت از حافظان و قاریان برتر استان از دیگر برنامه‌های قرآنی کانون آفرینش مسجدالرضا(ع) است.

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا(ع) گندمان در پایان تأکید کرد: اگر بتوانیم زمینه ارتباط فعالان و چهره‌های قرآنی منطقه و استان را با مسجد فراهم کنیم، جذب حداکثری مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha