برگزاری ۱۶ محفل قرآنی در بقاع گیلان به‌مناسبت سالگرد شهید سلیمانی
کد خبر: 4191260
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

برگزاری ۱۶ محفل قرآنی در بقاع گیلان به‌مناسبت سالگرد شهید سلیمانی

مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۹۲ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: ۱۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و قرآن در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

محافل قرآنی سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 11 دی‌ماه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: 92 بقعه متبرکه گیلان میزبان ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سید الشهدای مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه در این بقاع متبرکه مراسم سخنرانی برگزار می‌شود، افزود: در روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری سخنرانان مطرح استانی در بقاع برنامه‌ریزی شده به بیان دستاوردهای جبهه مقاومت و نقش حاج قاسم در پیروزی‌های رزمندگان اسلام علیه استکبار خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به تقارن سالگرد شهادت سردار سلیمانی با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) گفت: در ویژه‌برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س) نیز یاد و خاطره این مدافع ولایت گرامی داشته می‌شود.

تدینی برگزاری محافل قرآنی را از دیگر مراسم گرامیداشت حاج قاسم برشمرد و بیان کرد: ۱۶ محفل انس با قرآن کریم با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های سردار سلیمانی در دفاع از اسلام و قرآن در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: این محافل قرآنی با تلاوت قاریان ممتاز بین‌المللی، استانی و شهرستانی در بقاع متبرکه شهرستان‌های آستارا، آستانه‌ اشرفیه، بندرانزلی، املش و تالش، رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود. تاکنون 6 محفل انس با قرآن کریم با هدف گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha