اجرای «اردوی راهیان پیشرفت» نیازمند تعامل دانشگاه‌ و دستگاه‌های اجرایی است
کد خبر: 4191269
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

اجرای «اردوی راهیان پیشرفت» نیازمند تعامل دانشگاه‌ و دستگاه‌های اجرایی است

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت نقش مؤثری در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد، گفت: با توجه به کمبود بودجه دانشگاه‌ها اجرای هرچه بهتر این اردوها نیازمند تعامل و هم‌افزایی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

مریم مهدعراقی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان

مریم مهدعراقی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اجرای اردوی راهیان پیشرفت در دانشگاه پیام نور استان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون دو اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانشجویان در این دانشگاه برگزار شده است.

وی با اشاره به غیرحضوری برگزار شدن کلاس‌های دانشگاه پیام نور، افزود: برگزاری برنامه فرهنگی برای دانشجویان پیام نور کار سختی است اما دانشگاه پیام نور تمام تلاش خود را برای این امر به کار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت نقش مؤثری در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد، بیان کرد: با توجه به کمبود بودجه دانشگاه‌ها اجرای هر چه بهتر این اردوها نیازمند تعامل و هم‌افزایی دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه دوران کرونا و برخی مشکلات دیگر یک خلأ بین دانشگاه و قشر دانشجو به وجود آورده است، گفت: پرکردن این خلأ و ترمیم رابطه دانشجو با دانشگاه نیازمند اجرای گسترده برنامه‌های فرهنگی است.

مهدعراقی افزود: دانشگاه پیام نور استان کردستان در راستای ترمیم پیوند بین دانشجو و دانشگاه، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی را متناسب با نیاز دانشجویان برگزار می‌کند تا بتواند این آشتی را برقرار کند.

وی گفت: استان کردستان یک استان صنعتی نیست لذا برای برگزاری اردوی راهیان پیشرفت باید دانشجویان را به استان‌های دیگر اعزام کنیم و این امر هزینه زیادی را به دانشگاه‌ها که خود با مشکل کمبود بودجه مواجه هستند، تحمیل می‌کند و همین امر یکی دیگر از دلایل عدم استقبال از اردوهای راهیان پیشرفت است.

انتهای پیام
captcha