مشهد؛ میزبان اختتامیه کنگره اندیشه‌های قرآنی رهبری
کد خبر: 4191318
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

مشهد؛ میزبان اختتامیه کنگره اندیشه‌های قرآنی رهبری

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان از آیین اختتامیه کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی مقام معظم رهبری در شرق کشور در روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی خبر داد.

محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان و رئیس اجلاسیه شرق کشور کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب، عصر امروز، ۱۱ دی ماه در نشست مشترک با رئیس و معاونین دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار کرد: مشهد مقدس به برکت مضجع نورانی عالم آل محمد(ص) امام رضا(ع)، قطب قرآنی کشور و همچنین خاستگاه تفسیری مقام معظم رهبری است و همین مسئله بر ضرورت میزبانی هرچه باشکوه‌تر از این اجلاسیه به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی این روز‌های کشور می‌افزاید.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه استان خراسان رضوی و مشهد مقدس با درک مطلوب از این مسئله تاکنون همکاری و همراهی خوبی در برگزاری این اجلاسیه داشته‌اند.

رئیس نمایندگی جامعه المصطفی خراسان ادامه داد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی با پرورش فضلا و اندیشمندان متعدد همواره در عرصه‌های مختلف اجرایی و علمی کشور منشأ برکات بسیار بوده است. این دانشگاه همچنین در بخش دبیرخانه علمی با ارسال مقالات و بسیج ظرفیت اساتید و طلاب و در حوزه دبیرخانه اجرایی و تولیدات رسانه‌ای همکاری مطلوبی با جامعه المصطفی خراسان داشته است.

در ادامه حجت‌الاسلام جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: با توجه به‌عنوان و اهمیت موضوع کنگره، خدمت و مشارکت در میزبانی هرچه شایسته‌تر از این کنگره در مشهد مقدس، وظیفه همگانی و یک ضرورت است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم اسلامی رضوی با افتخار این آمادگی را دارد تا ضمن به‌رسمیت‌شناختن همه تفاهم‌نامه‌های قبلی و انعقاد تفاهم‌های جدید با همه توان و ظرفیت علمی و اجرایی خود در همه بخش‌های علمی و اجرایی اجلاسیه شرق کشور، کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سایر فعالیت‌های مرتبط با مجموعه موفق المصطفی در خراسان همراهی و مشارکت کند.

یادآور می‌شود، آیین اختتامیه کنگره اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب در شرق کشور در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه با حضور شخصیت‌ها و اندیشمندانی از سراسر جهان اسلام و مشارکت ۲۰ نهاد علمی در ۲۰ محور در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha