سردار سلیمانی فخر جهان اسلام است
کد خبر: 4191400
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ:

سردار سلیمانی فخر جهان اسلام است

سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مایه فخر و مباهات جهان اسلامی در بین ملت‌هاست.

سرهنگ پاسدار وهاب عباسفامبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ امروز، 12 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حسینیه شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، گفت: اخلاص ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی بود، ایشان شخصی وفادار به ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و به همین دلیل در تاریخ ایران ماندگار شد.

وی با اشاره به قدرت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک شهید سلیمانی اظهار کرد: تفکر جهادی و دفاع از حقوق ملت‌ها، شهید سلیمانی را عزیز دل‌ها کرد، لذا ایشان با حضور در میدان عمل ثابت کرد به دنبال تقویت جبهه مقاومت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ اضافه کرد: نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی مرهون تفکرات راهبردی مقام معظم رهبری و عملکرد حاج قاسم سلیمانی است و این شهید عزیز خود را سرباز کوچک ولایت می‌دانست و تا آخر تابع ولی امر مسلمین، مایه فخر و مباهات جهان اسلام بود.

عباسفام با بیان اینکه در محافل قرآنی و بصیرتی باید تلاش شود نسل جدید ایشان را بهتر بشناسند، ادامه داد: شهید سلیمانی انسانی خودساخته، خداشناس و به دنبال کرامت انسانی بود و در ماجرای فروش دختران ایزدی، نشان داد که اگر افرادی همانند ایشان نبود حیثیت و کرامت انسانی لگدمال می‌شد.

وی شهید سردار قاسم سلیمانی را الگویی برای ملت‌های آزاده جهان و کشورهای محور مقاومت دانست و گفت:  اخلاص در رفتار موجب نفوذ در دل‌ها می‌شود، لذا خداوند محبت حاج قاسم را در دل‌ها ایجاد و عزیزش کرد.

انتهای پیام
captcha