سردار سلیمانی در دفاع از ایران اسلامی پیشتاز بود
کد خبر: 4191416
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ:

سردار سلیمانی در دفاع از ایران اسلامی پیشتاز بود

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان گفت: سردار سلیمانی در دفاع از ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه پیشتاز بود و باید سیره ایشان را دنبال کنیم.

سرهنگ پاسدار جواد نجفیان، جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار جواد نجفیان، جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز، 12 دی‌ماه در اجتماع فرزندان حاج قاسم که به‌مناسبت فرارسیدن هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور کادر آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد، گفت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دفاع از تمامیت ایران اسلامی و مرزهای اعتقادی، فرهنگی و سیاسی کشورمان در عمل نشان داد، پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی اوج بندگی را به تصویر کشید، ادامه داد: ایشان از شخصیت مردمی و دلسوز برخوردار و مظهر اخلاص، جوانمردی، ایثار، شهامت و مردانگی بود. ایشان در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کرد که این موضوع در محافل قرآنی، بصیرتی و فرهنگی باید تبیین شود.

جانشین فرمانده سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه ولایت‌مداری از مهمترین خصوصیات سردار سلیمانی بود و ایشان سال‌ها در راه پیروی از اسلام، ولایت، دفاع از کیان و مرزهای کشور عزیزمان مجاهدت کرد، گفت: ملت فهیم ایران قدرشناس زحمات و خدمات ارزشمند این شهید گرانمایه و سایر شهدای نظام اسلامی هستند، به‌طوری که بر این باور هستیم وصیت‌نامه سردار شهید سلیمانی راهنمای خوبی برای هدایت انسان‌ها چه در ایران چه در کشورهای محور مقاومت محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha