مردم ایران همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4192148
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
امام جمعه بجنورد؛

مردم ایران همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه بجنورد گفت: مردم شهید پرور ایران همواره نشان دادند که پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه دست از ارزش‌های دینی بر نمی‌دارند.

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز ۱۵ دی ماه در خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: این اتفاق اقدام ناجوانمردانه‌ای بود که موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد اما دشمنان باید بدانند این گونه حرکات اثری در عزم واقعی مردم نخواهد داشت.

وی ادامه داد: مردم شهید پرور ایران نشان دادند که پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه دست از ارزش‌های دینی بر نمی‌دارند.
 
امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: این جنایت‌های وحشیانه بی پاسخ نمی‌ماند و دشمنان باید منتظر انتقام باشند.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران اثبات کرده است که با گرفتن هر خون، بیدارتر می‌شوند و وحدت و عزم آن‌ها قوی تر می شود، تصریح کرد: امروز مردم در مراسم تشییع و وداع شهدای کرمان با حضوری حداکثری حاضر شدند که بگویند ما و مسئولان با یکدیگر وحدت داریم و راه ما و شهید سردار قاسم سلیمانی جدانشدنی است.
 
وی تاکید کرد: از سوی دیگر افرادی که در این بمب گذاری دخیل بودند؛ بدانند که انتقام این اقدام ناجوانمردانه را خواهیم گرفت، انتقام ما دقیق و سخت خواهد بود.
 
امام جمعه بجنورد تاکید کرد: استکبار و دشمنان اسلام زمانی که ببینند ما با تمام توان، قدرت و وحدت در صحنه حاضر باشیم عقب نشینی خواهند کرد.
 
به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی مردم ولایتمدار بجنورد پس از اقامه نماز با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار جهانی، مرگ بر داعش حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند.
انتهای پیام
captcha