اعزام 1200 نفر از فرهنگیان البرز به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت
کد خبر: 4192810
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

اعزام 1200 نفر از فرهنگیان البرز به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز از اعزام یک هزار و 200 نفر از فرهنگیان این استان به اردوی راهیان‌ نور و پیشرفت در این مرحله از اعزام‌ها خبر داد.

اردوی راهیان‌ نور

مجتبی آمرکاشی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه استقبال بسیار خوبی از اردوی راهیان نور و پیشرفت در میان فرهنگیان استان شده است، اظهار کرد: در این مرحله از اعزام اردوی راهیان نور و پیشرفت یک هزار و 200 نفر از فرهنگیان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود: استقبال از این اردوها در میان فرهنگیان استان به حدی است که موجب شده اعزام‌ها را سهمیه‌بندی کرده و مابقی ثبت‌نام‌کنندگان را به مراحل بعدی اعزام‌ها انتقال دهیم. 

این مسئول با بیان اینکه در مرحله قبلی بیش از ۲۵۰ معلم فرهنگی البرز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند، اظهار کرد: در این اردوها فرهنگیان استان ضمن حضور در یادمان‌های دوران دفاع مقدس از برخی مکان‌های علمی و صنعتی نیز بازدید و در جریان پیشرفت کشور در این عرصه‌ها نیز قرار می‌گیرند.

آمرکاشی زمان اعزام این مرحله از اردوی فرهنگیان استان را اواخر دی‌ماه جاری اعلام کرد و گفت: از مهمترین اهدافی که راهیان نور به دنبال آن است، معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ایجاد تحکیم روحیه خودباوری، ایثار و گذشت در بین آحاد جامعه است.    

انتهای پیام
captcha