اسرائیل طبق شواهد قرآنی هشتاد سالگی خود را نخواهد دید + فیلم
کد خبر: 4193571
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۳
مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی:

اسرائیل طبق شواهد قرآنی هشتاد سالگی خود را نخواهد دید + فیلم

سیدعبدالله حسینی با تأکید بر اینکه در کتاب خود طبق سی و هفت محاسبه ریاضی که از قرآن استخراج شده بسیار دقیق و عجیب سال‌های زوال اسرائیل پیش‌بینی می‌شود گفت: عمر اسرائیل بیش از 76 سال نخواهد بود یعنی این رژیم هشتاد سالگی خود را نخواهد دید و از بین خواهد رفت.

به گزارش ایکنا، «افسانه زوال‌ناپذیری اسرائیل و پیش‌بینی زوال اسرائیل در قرآن» موضوع گفت‌وگوی ویژه خبری برنامه «آرمان» شبکه قرآن با سید عبدالله حسینی، مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی است که چهارشنبه شب، 20 دی ماه به‌صورت زنده به روی آنتن رفت.

سیدعبدالله حسینی در ابتدای برنامه در پاسخ به این سؤال مجری که «قدرت پوشالی ارتش ژریم صهیونیستی می‌خواهد بقبولاند که پنجمین ارتش جهان قدرتمند جهان است و آیا امکان از بین بردن این قدرت وجود دارد» تصریح کرد: قرآن کریم پاسخی برای این سؤال شما دارد:

أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِعَادٍ ﴿۶﴾
مگر ندانسته‏‌اى كه پروردگارت با عاد چه كرد (۶)
إِرَمَ ذَاتِ الْعِمَادِ ﴿۷﴾
با عمارات ستون‏‌دار ارم (۷)
الَّتِي لَمْ يُخْلَقْ مِثْلُهَا فِي الْبِلَادِ ﴿۸﴾
كه مانندش در شهرها ساخته نشده بود (۸)
وَثَمُودَ الَّذِينَ جَابُوا الصَّخْرَ بِالْوَادِ ﴿۹﴾
و با ثمود همانان كه در دره تخته ‏سنگ‌ها را مى‌‏بريدند (۹)
وَفِرْعَوْنَ ذِي الْأَوْتَادِ ﴿۱۰﴾
و با فرعون صاحب خرگاه‌ها [و بناهاى بلند] (۱۰)
الَّذِينَ طَغَوْا فِي الْبِلَادِ ﴿۱۱﴾
همانان كه در شهرها سر به طغيان برداشتند (۱۱)
فَأَكْثَرُوا فِيهَا الْفَسَادَ ﴿۱۲﴾
و در آنها بسيار تبهكارى كردند (۱۲)
فَصَبَّ عَلَيْهِمْ رَبُّكَ سَوْطَ عَذَابٍ ﴿۱۳﴾
[تا آنكه] پروردگارت بر سر آنان تازيانه عذاب را فرونواخت (۱۳)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ﴿۱۴﴾
زيرا پروردگار تو سخت در كمين است (۱۴)

این جواب خداست مگر ندیدی که با قوم عاد، ثمود و همینطور فرعون که ادعای خدایی می‌کرد چه کرد؟ همه از بین رفتند این نخستین پاسخ قرآنی است.

مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی ادامه داد: اما به‌طور ملموس‌تر امکان‌ نابودی اسرائیل با توجه به تاریخ معاصر قبل از انقلاب و زمان آپارتاید که در آفریقای جنوبی یک سال و نیم در آفریقای جنوبی حضور داشتم خود به چشم دیدم و زندگی کردم که این تبعیض نژادی اسرائیل به طور ضعیفت‌تر در آفریقای جنوبی هم بود. در برخی کتب عصر نهضت امام نوشته شده که امام راحل وقتی با برخی علما و افراد بانفوذ درباره سرنگونی شاه صحبت می‌کرد آنها باور نمی‌کردند و می‌گفتند هرگز این امر شدنی نیست حتی آمریکا نخواهد گذاشت اما این اتفاق با رهبری امام خمینی و همت مردم ایران رخ داد.

اسرائیل طبق شواهد قرآنی هشتاد سالگی خود را نخواهد دید + فیلم

حسینی افزود: در آفریقای جنوبی هم رژیم سیصد ساله آپارتاید ریشه دوانده بود؛ در ژوهانسبورگ وقتی وارد این شهر شدم یک سیاه‌پوست پیدا نمی‌کردید و همه حکومت دست سفیدپوست‌ها بود با قدمت سیصد ساله حکومت دست آن‌ها بود. شخصاً با نلسون ماندلا صحبتی داشتم که می‌گفت در زمانی که در زندان دچار یأس و سرخوردگی شده بودیم و با رژیم آپارتاید در حال رایزنی بودیم که با آن‌ها کنار بیاییم تا اینکه در ایران رژیم شاه که 10 برابر قوی‌تر بود دیدیم انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و رژیم پهلوی سقوط کرد و ما برای مبارزه با آپارتاید مصمم‌تر شدیم.

مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: نشانه‌های شکستن استخوان‌های صهیونیسم طی عملیات طوفان الاقصی در جهان شنیده شده است و خود اسرائیل و جامعه اسرائیلی‌ها امروز بر این شکست واقف هستند اینکه هیچ امیدی نسبت به آینده این رژیم هیچ جا حس نمی‌شود حتی مهاجران اسرائیلی اسکان داده شده در سرزمین‌های اشغالی همه معتقدند باید برگردند چون در تیررس حماس هستند و اعتراف به شکست دارند. چنانچه مقاله‌نویس معروف هآرتص نیز که نظریه پرداز اسرائیل است می‌گوید شما هنوز بعد از 75 سال به این نتیجه نرسیدید که نمی‌شود آن‌ها(مبارزان فلسطینی) را شکست داد واقعیت فلسطین این است که دست از سرزمین خود برنمی‌دارند و اضافه می‌کند که تجربه‌های شکست خورده را تجربه نکنید. حتی با قاطعیت می‌توان گفت اسرائیل دنیا آمده که از بین برود. برخی رژیم‌ها چون بنیاد و ریشه آن روی آب هست دیر یا زود منقضی خواهند شد و از بین رفتنی هستند.

پس به لحاظ سیاسی ـ اجتماعی می‌بینیم که اسرائیل رژیمی فرسوده و به تعبیر نصرالله خانه عنکبوتی متزلل است که طی این بیش از 90 روز، شبانه‌روز اهداف را نشانه و بمبگذاری می‌کند و هیچ دستاوردی هم نداشته است. اسرائیل خودش از درون متلاشی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کتابی که در این زمینه نوشته  و در آن پیش‌بینی‌هایی هم داشته که یکی از آن‌ها زوال اسرائیل است گفت: بسام نهاد جرار، فلسطینی مبارز حدود 10 سال در زندان‌های اسرائیل گذرانده و طی این مدت روی اعداد و ریاضیات قرآن کار کرده و بعد از آزادی نتیجه این تحقیقات خود را که مربوط به بیست سال پیش است منتشر کرده است.

حسینی گفت: من سه روز پس از جنگ سی و سه روزه غزه برای تحویل کمک‌های آفریقای جنوبی وارد لبنان شدم. در یکی از خرابه‌های مسجدی نزدیک مرز جزوه‌ای به دستم رسید با عنوان «زوال اسرائیل» که بسام نهاد جرار با هفت محاسبه ریاضی در سوره مبارکه اسراء ثابت کره که اسرائیل در سال به خصوصی از بین خواهد رفت. برای من جالب بود که با توجه به زمینه‌ای که دارم و پدرم در ریاضی اشراف داشتند و من که خوشه‌چین علم ایشان در ریاضی هستم این عطش را در وجودم ایجاد کرد و مطالعه‌ای کردم و محاسبات اشتباه نویسنده را دوباره محاسبه و اصلاح و محاسبات جدیدی کشف کردم و در نهایت این کتاب «پیش‌بینی زوال اسرائیل» منتشر شد.

وی با تأکید بر اینکه در این کتاب طبق سی و هفت محاسبه ریاضی که از قرآن استخراج شده بسیار دقیق و عجیب با فرمول‌های قرآنی سال‌های زوال اسرائیل پیش‌بینی می‌شود که عمر اسرائیل بیش از 76 سال نخواهد بود یعنی این رژیم هشتاد سالگی خود را نخواهد دید و اسرائیل از بین خواهد رفت.

مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی با بیان این که کتاب را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کرده و به دست سید مقاومت، نصراله نیز رسیده است از جلسه‌ای یاد کرد که برای دیدار با نصرالله ترتیب داده و با ایشان هم صحبت‌هایی شد.

وی در پاسخ به سؤال مجری مبنی بر اینکه محاسبات ریاضی و این علم چارچوب مشخص و قاعده مشخصی دارد و قواعدی ثابت و معلوم دارد اما چگونه می‌توانیم به این پیش‌بینی عددی که شما به آن رسیدید اعتماد کرد؟ تصریح کرد:  بسام جرار و من هیچ ادعایی نداریم که الا و لابد این اتفاق خواهد افتاد و اگر نیفتاد تقصیر ما بوده و محاسبات ما خطا داشته است. اما وقتی یک محاسبه شما را به نتیجه می‌رساند امکان اشتباه هست اما وقتی با 37 محاسبه با تاریخ اسلامی، عبری و میلادی سال‌هایی را مشخص می‌کند و خدا از آن خبر می‌دهد به این نتیجه می‌رسیم که این سال‌ها خبرهایی خواهد بود.

وی درباره روش کشف این پیش‌بینی قرآنی افزود: در قرآن روی پیش‌بینی‌های خداوند که مربوط به گذشته بوده تحقیقاتی شد و طی آن فرمولی استخراج شد مثلا درباره اصحاب کهف می‌فرماید 300 سال و سپس خداوند 9 سال افزود. این بیان، بیان عجیبی است چرا خداوند نمی‌فرماید 309 سال؟ می‌فرماید «سی صد سال و 9 بیافزای» پس رازی در این تعبیر هست.

حسینی گفت: وقتی دقت می‌کنید این 9 سال تفاوت سال‌های شمسی و قمری است طبق سال قمری 309 سال بوده و اگر شمسی محسابه شود 300 سال می‌شود. این عدد به‌طور شگفت‌انگیزی خود را در این سوره نشان می‌دهد؛ درست کلمات قبل از عدد را اگر همین طور بشمارید تا اول آیه مربوط به اصحاب کهف، می‌بینید دقیقاً 300 کلمه است و این فرمول به دست می‌آید که خداوند عددی را به‌کار می‌برد و کلمه قبل از آن به تعداد این عدد، کلمه به کار می‌برد.

جایی دیگر درباره فوت حضرت نوح قرآن به 950 سال اشاره کرده اما عدد نمی‌دهد، می‌گوید «اذا» زمانی که فوت کرد قبل از کلمه اذا اگر تعداد کلمات را بشمارید می‌بینید که 950 حرف است. اینها کلیدهایی به ما می‌دهد. لذا در داستان بنی‌اسرائیل سه سوره در کنار هم هستند؛ اسراء، کهف و مریم هر سه درباره آخر‌الزمان است. مریم درباره حضرت عیسی که همراه با امام زمان خواهد بود، سوره کهف که تماماً درباره حضرت امام زمان است و سوره اسراء که درباره بنی‌اسرائیل است که حضرت مهدی(عج) با کمک حضرت عیسی(ع) اسرائیل را از بین خواهند برد و هر سه به هم مربوط است و عجیب‌تر اینکه هر سه درست وسط قرآن هستند و درست وسط سوره آیه 19 سوره کهف نیز کلمه «وَلْيَتَلَطَّفْ: و باید با دقت و ملاحظه این کار را انجام دهد» قرار گرفته است.

حسینی در ادامه به آیه شریفه 4 و 5 سوره اسراء اشاره و بیان کرد: خداوند در این آیه فرموده «وَقَضَيْنَا إِلَى بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا: و در كتاب آسمانى[شان] به فرزندان اسرائيل خبر داديم كه قطعاً دو بار در زمين فساد خواهيد كرد و قطعاً به سركشى بسيار بزرگى برخواهيد خاست (۴) فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا ﴿۵﴾ پس آنگاه كه وعده [تحقق] نخستين آن دو فرا رسد بندگانى از خود را كه سخت نيرومندند بر شما مى‏‌گماريم تا ميان خانه‌ها[يتان براى قتل و غارت شما] به جستجو درآيند و اين تهديد تحقق ‏يافتنى است(۵)» خداوند در این سوره سرنوشت بنی‌اسرائیل را به وضح بیان و تصریح می‌کند که  بنی اسرائیل دو فساد بزرگ خواهند داشت و ما پس از وعده نخستین، بندگانی را بر شما مبعوث خواهیم کرد که دارای بأس شدید یعنی استحکامات نظامی قوی خواهند بود که توان مقابله با شما را خواهند داشت و در ادامه این سوره آیه 104 این سوره می‌فرماید «..فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا: پس چون وعده آخرت فرا رسد شما را همه با هم محشور مى‌كنيم» که اکنون ما در این وعد الاخره هستیم یعنی نوبت دوم که وقتی از کلمه اذا کلمات قبل را می‌شماریم و به اول آیه می‌رسیم به عدد 1434 یا به تعبیری دیگر به عدد 1435مصادف با همین سال‌ها می‌رسیم. یعنی احتمال اینکه نابودی اسرائیل در همین سال‌ها باشد هست.

حسینی در ادامه یادآور شد: وقتی  این کتاب منتشر شد و به دست سیدحسن نصرالله رسید افتخار داشتم که خدمت ایشان برسم. خاطره‌ای عجیب را باید بازگو کنم ایشان قبل از بحث درباره کتاب به مواردی از پیش‌‌گویی مقام معظم رهبری درباره زوال اسرائیل اشاره کرد و گفت: حضرت آقا پیش‌بینی‌هایی که کرده بودند با کمال شگفتی اتفاق افتاده بود و درباره زوال اسرائیل هم که ما پلن سی ساله برای نابودی این رژیم دیده‌ بودیم حضرت آقا پیش‌بینی دیگری کردند که با این محسابات شما جور درمی‌آید و امیدواریم این سال‌ها سال‌های تحقق این پیش‌بینی قرآنی باشد.

انتهای پیام
captcha