حضور روحانیون البرزی در مدارس سمپاد
کد خبر: 4193817
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

حضور روحانیون البرزی در مدارس سمپاد

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز گفت: براساس تعامل و تفاهم انجام‌شده با اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، کارشناسان این مرکز با حضور در مدارس سمپاد پاسخگوی سؤالات دانش‌آموزان هستند.

حضور روحانیون در مدارس سمپاد

رضا شکیبا، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: براساس تعامل و تفاهم انجام‌شده با اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز، کارشناسان این مرکز با حضور در مدارس سمپاد پاسخگوی سؤالات دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: مدارس سمپاد از جمله شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین مدارس داخل کشور هستند که هر ساله، دانش‌آموزان بسیاری برای تحصیل در این مدارس در فضایی رقابتی شرکت می‌کنند تا دانش علمی آنها سنجیده شود.
این مسئول توضیح داد: این نشست‌ها که رویکرد گفت‌و‌گومحور دارد، با حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، کلام و عقاید، فقه و احکام، اخلاق و تربیت، مشاوره و تاریخ برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در فضایی صمیمی سؤالات خود را مطرح کنند و گفت‌وگو داشته باشند.

شکیبا هدف از اجرای این طرح را تقویت آگاهی دینی و فرهنگی دانش‌آموزان برشمرد و گفت: با توجه به ترفندهای روزافزون دشمنان این مرز و بوم و استفاده از ابزارهای مختلف برای هجمه فرهنگی به جوانان و نوجوانان کشور اسلامی، بهترین راه مقابله پیشگیری و مقابله چهره‌به‌چهره در فضاهای متنوع برای ترویج معارف و فرهنگ اسلامی در جهت خنثی کردن حربه‌های آنان است.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ مدرسه سمپاد در کرج و هشتگرد وجود دارد، تصریح کرد: در هر مدرسه‌ای یک روحانی آموزش‌های لازم را در جهت ارتقای باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان ارائه می‌دهد.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha