بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در چهارمحال‌وبختیاری معتکف شدند + فیلم و عکس
کد خبر: 4196070
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در چهارمحال‌وبختیاری معتکف شدند + فیلم و عکس

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری از شرکت بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در ۷۵ مسجد استان در آیین اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد.

اعتکاف دانش‌ آموزی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، افشین امیریان، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از شرکت بیش از ۷ هزار دانش‌آموز در ۷۵ مسجد استان در آیین اعتکاف دانش‌آموزی خبر داد و گفت: در راستای اجرای ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین، آیین اعتکاف دانش‌آموزی در ۷۵ مسجد استان با حضور معاونین و مربیان پرورشی و طلاب طرح امین، هیئت‌های دانش‌آموزی و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و استاندار استان در جمع دانش‌آموزان معتکف، بیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی و عبادی با حضور مسئولان و اساتید برجسته استان و شهرستان‌ها برای دانش‌آموزان در این آیین با همکاری خیران استان، ائمه جمعه شهرستان‌ها و مناطق و بسیج دانش‌آموزی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده و بی‌نظیر دانش‌آموزان در اعتکاف دانش‌آموزی از خانواده‌های این دانش‌آموزان و همکاری خوب آنان با آموزش و پرورش استان تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: اعتکاف دانش آموزی موجب تعالی روح و ارتقای جایگاه معنوی دانش‌آموزان خواهد شد و آنان در این آیین معنوی در محیطی خوب و سازنده یک اردوی جذاب تربیتی را تجربه می‌کنند.

 
انتهای پیام
captcha