آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت جامعه ستایشگری یزد
کد خبر: 4196494
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت جامعه ستایشگری یزد

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان یزد از اقدام مومنانه جامعه ستایشگری حسینیه ایران یزد در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

سیدعلی مختاری، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدعلی مختاری، رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان یزد، هشتم بهمن در جمع خبرنگاران، از اقدام مومنانه جامعه ستایشگری حسینیه ایران یزد در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت اعیاد رجب و شعبان خبر داد و گفت: جامعه ستایشگری استان که همواره در فعالیت‌های خداپسندانه و مومنانه پیشتاز بوده و آمر و عامل اقدامات نیک‌اندیشانه است، طرحی را با عنوان اقدام مومنانه در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کلید زده است.

وی افزود: در این طرح هر مداح با اهدای تبرکی یک منبر به این امر زمینه‌ساز رضایت خدا و اهل بیت عصمت (ع) را فراهم آورده و گل لبخند بر لبان یوسف زهرا (عج) خواهد نشاند. این طرح از سیزدهم رجب المرجب همزمان با سالروز میلاد مولود کعبه علی(ع) تا پانزدهم شعبان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) در استان اجرایی خواهد شد.

مختاری بیان کرد: این طرح به همت شورای شبکه و تشکل‌های دینی حسینیه ایران متشکل از بسیج مداحان و هیئات مذهبی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، جامعه ایمانی مشعر، هیأت رزمندگان اسلام، بنیاد دعبل خزاعی، مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha