تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قرائت قرآن کازابلانکا
کد خبر: 4196589
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قرائت قرآن کازابلانکا

جشنواره بین‌المللی قرائت قرآن کازابلانکا با انتخاب چهره‌های برتر و تقدیر از برگزیدگان و شرکت‌کنندگان شامگاه یکشنبه در کازابلانکا به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از هسپرس، جشنواره بین‌المللی قرائت قرآن کازابلانکا با انتخاب چهره‌های برتر و تقدیر از برگزیدگان و شرکت‌کنندگان شامگاه یکشنبه، 8 بهمن در کازابلانکا، پایتخت مراکش به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه با قرائت  22 متسابق برتر دوره نهایی آغاز شد که از میان بیش از صد شرکت‌کننده برگزیده‌ شده بودند.

هیئت‌داوران برای اولین بار در تاریخ این جشنواره قرآنی تصمیم گرفتند تا برگزیدگان تنها با توجه به تسلط به قواعد تجوید و تلاوت و بدون توجه به سن و سال شرکت‌کنندگان بر صحنه حاضر شوند. برگزیدگان در مراسم اختتامیه آیاتی چند از قرآن کریم را تلاوت کردند.

این جشنواره به همت انجمن «آغازگر ارتباطات و توسعه اجتماعی» در مجتمع فرهنگی عبدالله قنون در عین‌الشق افتتاح و در مجتمع آموزشی حسن دوم در کازابلانکا برگزار شد و چهار روز به طول انجامید.

در این مرحله دوازده برگزیده از سوی هیئت‌داوران انتخاب شدند. شش جایزه به کودکان خردسال دختر و پسر و شش جایزه نیز به بزرگسالان زن و مرد اهدا شد. علاوه بر این لوح تقدیری نیز به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

ریاست افتخاری این جشنواره بر عهده محمد یوسف، دبیر کل شورای عالی علمی بود و از شیخ محمد الترابی قاری و مبتهل مشهور مراکشی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha