دلجویی از ایتام در پارس‌آباد
کد خبر: 4197043
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

دلجویی از ایتام در پارس‌آباد

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: ۱۰ نفر از ایتام در پارس‌آباد به مناسبت ایام ولادت پدر معنوی ایتام حضرت علی (ع) مورد دلجویی قرار گرفتند.

دلجویی از ایتام در پارس‌آبادبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل کمیته امداد اردبیل، ظاهر وطن‌خواه، رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد، ۱۰ بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با همراهی مسئولان شهرستان و در ایام میلاد مسعود امام علی (ع) در کنار دیدار و دلجویی از این ایتام، بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیون تومان تهیه و در بین خانواده‌های ایتام توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف با همراهی حامیان و خیران سعی می‌کند تا مساعدت‌های لازم را به خانواده‌های تحت حمایت انجام داده و زمینه رفع نیازمندی آن‌ها را فراهم کند.

وطن‌خواه افزود: روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربانی در این ایام بین نیازمندان توزیع شد تا بتوانیم با همراهی خیران و مراکزنیکوکاری به وظیفه خطیر خود در این حوزه عمل کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس آباد گفت: در مجموع ۶۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۹ میلیون تومان تهیه و توزیع شد تا در نیمه ماه رجب بتوانیم در خدمت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باشیم.

وی بیان کرد: این نهاد انقلابی در راستای ماموریت و مسئولیت خود سعی کرده تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی خدمات متنوعی را به مددجویان و جامعه هدف خود ارائه کند تا اسباب رضایت خاطر خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید.

انتهای پیام
captcha